;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی آزیتا ترکاشوند و زندگی خصوصی اش+ عکس های جدید

آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 30 مردادماه سال 59 در بروجرد متولد شد. پدر این بانوی هنرمند کشورمان نظامی بود و خانواده به دلیل شغل پدر در دوران کودکی او مجبور به مهاجرت از بروجرد به تهران شدند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی آزیتا ترکاشوند را بخوانید و تصاویر وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی آزیتا ترکاشوند

نام: آزیتا
نام خانوادگی: ترکاشوند
تاریخ تولد: 30 مرداد 1359 در بروجرد
سالهای فعالیت: از 1384 تاکنون
مدرک تحصیلی: لیسانس ادبیات فارسی

آزیتا ترکاشوند2

این هنرمند کشورمان یک خواهر و یک برادر دارد. او در دوران کودکی بسیار آرام بود و هیچ گونه آزار و اذیتی نداشت اما در دوران مدرسه همه این آرام بودن ها را جبران کرد و این دوران یکی از پرشیطنت ترین دوران های زندگی او بود و بسیاری از اوقات پشت در کلاس بود. این بازیگر کشورمان لیسانس ادبیات فارسی دارد و در حال حاضر سفیر انجمن معلولین شهرستان ملارد و سفیر یک انجمن ترک اعتیاد است.

ازدواج

از وضعیت ازدواج وی اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به نظر میرسد این بانوی هنرمند ادواج نکرده و مجرد است.

آزیتا ترکاشوند1

بازیگری

وی بازیگری را در آموزشگاه هنری و زیرنظر اساتیدی چون رسول ملاقلی پور و رویا افشار آموخت و با بازی در تئاتر به دنیای هنر راه یافت.

اولین سریال و فیلم

آزیتا ترکاشوند برای اولین بار در سال 84 در سریال طبقه دوم به ایفای نقش پرداخت و این سریال اولین تجربه بازیگری او مقابل دوربین بود. سال 89 اولین تجربه بازیگری آزیتا ترکاشوند در دنیای سینما رقم خورد و این بانوی هنرمند با فیلم ارتباط خانوادگی به سینما راه یافت.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + یک =

دکمه بازگشت به بالا