;
فرهنگ و هنرهنرمندان

شوهر پریوش نظریه کیه و چرا جدا شده اند؟+ عکس خانوادگی

پریوش نظریه در سومین روز بهمن ماه 1348 در شهر نفت خیز گچساران بدنیا آمد؛ خانم بازیگر چهار خواهر و یک برادر دارد ولی درمورد شغل پدر و مادرش یا زمینه فعالیت خواهر و برادرانش صحبتی نکرده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی همراه باشید. شوهر پریوش نظریه کیست؟

شوهر پریوش نظریه

بازیگر زن سریال گلیدخت سالها پیش ازدواج کرد و 2 سال پس از تولد فرزندش از همسر سابق خود جدا شد و این یعنی زندگی سه نفره پریوش نظریه وهمسرش و فرزندش چندان طولانی نبود. تصویر تایید شده ای از همسر پریوش نظریه و پدر دخترش در دسترس نیست و برخی از تصاویر نسبت داده شده به ایشان شایعه ای بیش نیستند.

شوهر پریوش نظریه2

دلیل جدایی پریوش نظریه از همسرش در برنامه با ضیا

بازیگر سریال مدینه برای اولین بار در مورد طلاق از شوهرش صحبت کرد و در برنامه با ضیا گفت:

آدم ها از یه جایی دیگه نمیتونن با هم زندگی کنن و این اصلا چیز شرم آوری نیست؛ دوتا آدم دوتا زندگی متفاوت داشتن، یک جایی کنار هم قرار میگیرن و یک جایی میفهمن که اصلا آدم هم نبودن

جداییه خیلی میتونه مثبت باشه برای اون زندگی، برای بچه هایی که تو اون زندگی هستن. من اصلا قبول ندارم ادم هایی رو که میگن ما بخاطر بچه هامون زندگیمون رو ادامه دادیم.

بچه وقتی در یک محیط متشنج داره شکل میگیره بهتره یا اینکه پیش یکی از والدین باشه و یه زندگی نرمال و آروم داشته باشه؟ من مسلما دومیش رو انتخاب کردم.

اول بخاطر خودم جدا شدم دوم بخاطر آناهیتا. نمیخوام بگم فداکاری کردم بخاطر آناهیتا، برای اینکه خودم من نمیتونستم؛ ترجیح میدادم که آناهیتا تو یه محیط آروم بزرگ بشه.

فرزند پریوش نظریه

دختر پریوش نظریه
دختر پریوش نظریه

پریوش نظریه یک دختر به نام آناهیتا دارد که متولد سال 1382 است. آناهیتا دختر پریوش نظریه در خندوانه به همراه مادرش حضور یافت و بسیاری از علاقه مندان به این بازیگر، آنجا بود که تک فرزند خانم بازیگر را دیدند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا