;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مرگ آیسا اوجی: بیوگرافی آیسا اوجی دختر خوش چهره در کنار مادر واقعیش+ عکس

آیسا اوجی بازیگر جوان کشورمان که بعد از انتشار خبر فوتش، نامش ترند شد جزو بازیگران دهه هفتادی بود که در سال 1375 متولد شد. وی یکی از بازیگران فیلم کوتاه گاهی انسان بود که از دوران کودکی درگیر نوعی بیماری قلبی مادرزادی بوده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی وی را بخوانید و تصاویرش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی آیسا اوجی

همانطور که اشاره شد، این بازیگر تازه فوت شده از دوران کودکی با نوعی بیماری قلبی دست و پنجه نرم میکرد و تحت درمان بود در نهایت به دلیل همین عارضه‌ قلبی مادرزادی و بروز لخته در مغزش درگذشت. آیسای 27 ساله از دوران کودکی تحت درمان بوده اما در نهایت این بیماری او را به کام مرگ کشاند.

کودکی آیسا اوجی
کودکی آیسا اوجی

فیلمها

آیسا که ظاهرا تحصیلاتش را در رشته نقاشی ادامه می داد، بازیگر پر کاری نبود و در لیست فیلم های او میتواند فیلم کوتاه گاهی انسان به کارگردانی محمد تهرانی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده را نام برد که وی در این فیلم با بازیگرانی همچون سجاد اسیوند، آیسا اوجی، علی میرابی، داوود اسیوند، کامران دهقان، امیر اخلاقی و ارشیا ناخد همبازی بود.

آیسا اوجی2

 فیلم کوتاه گاهی انسان

اثر دیگری که آیسا بازیگر آن بود، نمایش مسیب لود که در واقع یکی از کارهای مهم وی در تئاتر محسوب می شود چراکه نقش جالبی را ایفا کرد و توانست نشان بدهد یکی از بازیگران با استعداد است.

عکسهای آیسا

آیسا اوجی و مادرش
آیسا اوجی و مادرش

آیسا اوجی1

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا