;
فرهنگ و هنرهنرمندان

راستین عزیزپور بازیگر سهراب در سریال از سرنوشت جوان جذابی شده!+ عکس

راستین عزیزپور بازیگر کم سن و سال سریال جیران متولد 23 آبان ماه سال 1387 و اهل تهران است. این چهره در مقطع ابتدایی در حال ادامه تحصیل است.

در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری از تغییر چهره جالب و دیدنی راستین عزیزپور، بازیگر نقش کودکی «سهراب» در سریال از سرنوشت را بعد 5 سال و در 15 سالگی مشاهده خواهید کرد. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی راستین عزیزپور و شروع بازیگری

به صورت جدی بازیگری را از سال 95 و در سن 8 سالگی آغاز کرد. وی سال 95 در فیلم «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان بازی کرد. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون ساره بیات و حمیدرضا آذرنگ حضور داشتند.

سال بعد یعنی 1396 با فیلم «لالا کن» در کنار چون بهنوش بختیاری، امین زندگانی و مریم سرمدی به جشنواره فیلم فجر رفت و شناخته تر شد. در سال 97 در فیلم «تورنا» به کارگردانی جواد هاشمی کنار بازیگران مشهوری چون اکبر عبدی، ارسلات قاسمی و کامران تفتی بازی کرد و به تجربیاتش اضافه شد.

در سال 98 و در حالی که 12 سال داشت در سریال «از سرنوشت» در نقش کودکی سهراب کنار لیلا بلوکات و پوریا پروسرخ اولین تجربه کار در تلویزیون را به دست آورد. راستین عزیزپور در سریال «محکومین دو» نیز بازی کرده که به زودی پخش خواهد شد.

عزیزپور در سریال جیران

راستین عزیزپور در سریال جیران

نقش برادر ناصرالدین شاه در سریال جیران را بازی کرد و سریال جیران تبدیل به یکی از بهترین و پرطرفدارترین سریال های نمایش خانگی شد.

راستین عزیزپور 2

استعداد دیده شده از راستین عزیزپور به همراه خوش چهره بودنش نشان می دهد که آینده درخشانی در انتظار اوست و حتما از او بیشتر خواهیم شنید و دید.

استقلالی و علاقمند به فوتبال

او که در عکس های چند سال پیش خود با نماد شماره 6 پرسپولیس دیده می شد به تازگی عدد 4 را نشان می دهد که نشان از استقلالی شدنش دارد.

آقا راستین نوجوان ما، مدتی است که دوره های فشرده ووشو را گذرانده است . او علاقه زیادی هم به تماشای فوتبال دارد و در برخی بازی های به همراه پدرش به استادیوم می رود.

عکس های جدید بازیگر سهراب در سریال از سرنوشت

راستین عزیزپور 3 راستین عزیزپور 1

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا