;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر عاشقانه از احمد مهرانفر( ارسطوی پایتخت) و همسرش مونا فائزپور+ عکس

احمد مهرانفر( ارسطوی پایتخت) و همسرش مونا فائزپور در اجرای نمایشنامه خوانی درهم پیچیدگی، روبروی عکاسان در پردیس تئاتر شهرزاد تهران قرار گرفتند.

نمایشنامه‌خوانی «درهم پیچیدگی» کاری از «سپنتا پزشکی» درباره فردی است که دچار اختلالات روانی شده و در تیمارستان روانی بستری است، تا هشتم بهمن در تماشاخانه ارغوان تمدید شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر جدید احمد مهرانفر( ارسطوی پایتخت) و همسرش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

احمد مهرانفر( ارسطوی پایتخت) و همسرش

احمد مهران‌فر (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴) بازیگر اهل ایران است. بیشتر شهرت او به‌خاطر نقش‌آفرینی در نقش ارسطو در مجموعهٔ پایتخت است.

احمد مهرانفر( ارسطوی پایتخت) و همسرش1 احمد مهرانفر( ارسطوی پایتخت) و همسرش2

کارنامه هنری

احمد مهران‌فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده‌است.

وی برای اولین بار در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «دربارهٔ الی…»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و… به ایفای نقش پرداخته‌است.

او نویسندگی و کارگردانی نمایش «ادیپ افغانی» را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌است. احمد مهران‌فر در چند مجموعه تلویزیونی، از جمله سریال پایتخت بازی کرده‌است. بیشتر شهرت وی برای نقش آفرینی در نقش ارسطو عامل در سری مجموعه‌های پایتخت است. او همچنین در چک برگشتی به عنوان بازیگردان نقش داشت.

نویسندگی

او افزون بر بازیگری به نویسندگی هم مشغول بوده و برای تئاتر نمایش‌نامه نوشته‌است. وی به همراه امیرحسین قاسمی نویسندگی سریال سال‌های دور از خانه را هم برعهده داشته‌است که کارگردان این سریال مجید صالحی است.

احمد مهرانفر و هادی کاظمی دو بازیگری هستند که در نقش صولت خنجری و امیریل زهره خان (شخصیت‌های فرعی سریال شاهگوش) هستند. سال‌های دور از خانه، اسپین آف یا روایتی مشتق از سریال شاهگوش است که خنجری و امیریل زهره خان شخصیت اصلی محسوب می‌شوند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا