;
فرهنگ و هنرهنرمندان

فرزانه قاسم‌ زاده بازیگر فیلم هتل چند سالشه؟+ عکس های جدیدش

فرزانه قاسم زاده وى دوره هاى بازیگرى را زیر نظر رضا مولایى، هومن سیدى و فرهاد اصلانى گذرانده است. او سابقه ى بازى در چندین کار تئاتر را در کارنامه ى هنرى خود دارد . آخرین تئاتر وى ” قدم خیر ” به کارگردانى فرهاد اصلانى مى باشد.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی فرزانه قاسم زاده را بخوانید و تصاویر جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی فرزانه قاسم‌ زاده

فرزانه قاسم زاده (زاده ١۶ دى ١٣٧٧) بازیگر ایرانى و اصالتاً تهرانى است. او در رشته ى مهندسى معمارى تحصیل کرده است. وى فعالیت هنرى خود را در سال ٩١ از ١٣ سالگى با گذراندن دوره هاى بازیگرى و تئاتر آغاز کرده است.

وی بازیگری را از تئاتر در سال ۱۳۹۱ آغاز کرد و سپس وارد سینما شد. بازی در تئاترهای مختلف به او کمک کرده است تا مهارت‌ های بازیگری خود را بهبود بخشد و به یک بازیگر حرفه‌ ای تبدیل شود. اولین نقش آفرینى تصویرى او در فیلم سینمایى هتل به کارگردانى مسعود اطیابى و تهیه کنندگى محمد شایسته در نقش آرزو دائمى مى باشد .

فرزانه قاسم زاده در نقش “آرزو دائمی”، معشوق “مسعود مروجی” که بازیگری با استعداد است در این فیلم حضور دارد. بازی فرزانه قاسم‌ زاده در این فیلم با تمرکز بر شخصیت “آرزو دائمی” و با بازی برجسته خود ، توانسته است احساسات این شخصیت را به طور زیبایی بازتاب کند. فرزانه قاسم زاده پس از اکران بسیار موفق فیلم هتل مورد توجه قرار گرفت، او در این فیلم در نقش خانم دائمی، و بعنوان یکی از نقش های اصلی فیلم حضور دارد.

عکس فرزانه قاسم زاده

فرزانه قاسم‌ زاده1

بازیگر نمایش یک اتفاق کوچک

نمایش «یک اتفاق کوچک» با طراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی در مجموعه تئاتر محراب به صحنه رفته است و فرزانه قاسم زاده در این نمایش بازی کرده است.

این نمایش به ماجرای قتل مردی توسط همسرش می پردازد که زن درصدد بر می‌آید تا این موضوع را با یکی از همسایگانش در میان بگذارد . حضور زن همسایه و بعدتر شوهرش باعث به وجود آمدن ماجراهای دیگری می‌گردد تا …

در این اثر که براساس نمایشنامه‌ای از جیمز ساندرز و ترجمه علی امینی نجفی به اجرا در میآید ؛ فرزانه قاسم زاده ، نسیم پورسلیم ، افشین کامیاب فرد و امیر محمد منافی به ایفای نقش میپردازند و از دیگر عوامل آن می توان به : صداها: فائزه محمد نجار ، ناهید حدادی ، میثم مقدسی و شهاب ذوقی اشاره کرد.

عکس فرزانه قاسم زاده

فرزانه قاسم‌ زاده بازیگر فیلم هتل2

فرزانه قاسم‌ زاده بازیگر فیلم هتل

مسعود اطیابی پیش از این با فیلم‌ های «تگزاس»، «دینامیت»، «انفرادی» و «بخارست» ثابت کرده بود که تسلط ویژه‌ای بر رگ خواب مخاطبان سینمای ایران دارد و فرمول صدرنشینی در گیشه را یاد گرفته است.

او که پیشتر با تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان فیلم‌هایش را به سرانجام می‌رساند، حالا با تهیه‌کنندگی محمد شایسته «هتل» را روانه پرده سینماها کرده است. فرزانه قاسم‌ زاده در نقش آرزو دائمی معشوق مسعود مروجی در این فیلم هنرنمایی کرده است.

در این فیلم، بازیگران با استعدادی نقش‌ های اصلی زنان را به شکلی بی‌نظیر ایفا می‌کنند. بازیگرانی همچون ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی، مه‌لقا باقری، مریم وحید زاده و فرزانه قاسم‌ زاده با بازی‌ های قوی و بازخورد‌های مثبت در حوزه‌ی بازیگری، این فیلم را به یک تجربه سینمایی استثنایی تبدیل کرده‌ اند.

علاوه بر این، حضور سام نوری، جواد پولادی و غلامرضا نیکخواه در کنار پژمان جمشیدی و محسن کیایی به عنوان سایر بازیگران این فیلم، به افزایش جذابیت و ارتقاء کیفیت بازیگری در “هتل” کمک کرده است.

بازیگران اصلی «هتل»‌ پژمان جمشیدی و محسن کیایی هستند که تا به اینجا مخاطبان بسیاری را به سالن‌های سینما کشانده‌اند.

داستان فیلم سینمایی هتل

داستان این فیلم سینمایی در یک هتل پرماجرا رخ می‌ دهد که با ورود مهمانان غیرمنتظره، یعنی دو مرد و چهار زن، رویدادهای عجیب و غریبی را به همراه دارد. خلاصه فیلم سینمایی هتل به زیبایی این گونه است: “کسی که بهشت را ول می‌کند، به جهنم می‌ رود.” در ادامه بیوگرافی فرزانه قاسم‌ زاده بازیگر فیلم هتل وی در این فیلم در نقش آرزو دائمی معشوق مسعود مروجی با بازی محسن کیایی بازی کرده است.

گفتنی است این فیلم سینمایی از همان روز نخست با استقبال مخاطبان توانسته بود به صدر فروش روزانه سینماها برسد و در اکران افتتاحیه خود نیز رکورد تازه‌ ای را در جذب مخاطب و فروش ایجاد کند.

فیلم “هتل” با تهیه‌ کنندگی محمد شایسته به تصویر کشیده شده است. تهیه‌کننده این فیلم، پیش‌تر فیلم‌های موفقی مانند “قانون مورفی” به کارگردانی رامبد جوان و “زیر نظر” به کارگردانی سید مجید صالحی را تولید کرده است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 20 =

دکمه بازگشت به بالا