;
فرهنگ و هنرهنرمندان

نقش ترلان پروانه در هالیوود؟ ترلان پروانه در نقش شیر!

ترلان پروانه در هالیوود: در این فیلم ده ثانیه‌ای تصویری بازسازی‌شده از خردسالی ترلان پروانه، بازیگر سینما و تلویزیون، را در لوگو و لوگوموشن کمپانی «مترو گلدن مایر» مشاهده می‌کنید. با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان همراه مجله گفتنی باشید.

ویدئویی از بازسازی لوگو و لوگوموشن کمپانی «مترو گلدن مایر» توسط ترلان پروانه‌ی خردسال در فیلم زن بدلی را در ادامه مشاهده کنید.

ترلان پروانه در هالیوود

مترو گلدوین میر (به انگلیسی: Metro-Goldwyn-Mayer) با کوته‌نوشت ام‌جی‌ام (به انگلیسی: MGM) یک شرکت رسانه‌ای بزرگ آمریکایی است که به شکل عمده در زمینه تهیه و توزیع فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این مجموعه در محله بورلی هیلز لس آنجلس قرار دارد.

این شرکت در ۸ دسامبر ۲۰۰۵ از سوی گروهی شامل شرکت‌های سونی، کامکست، و تگزاس پاسیفیک خریداری شد و یک سال پس از آن قراردادی را با شرکت کلمبیا پیکچرز برای تولید محصولات مشترک سینمایی به امضا رساند.

مترو گلدوین میر از زمان جنگ جهانی دوم یکی از بزرگترین استودیوهای فیلم‌سازی در هالیوود بوده‌است. در سال ۱۹۸۱ مترو گلدوین میر همکاری نزدیکی را برای ساخت مجموعه فیلم‌های جیمز باند با یونایتد آرتیستس آغاز نمود.

در مه ۲۰۲۱ شرکت آمازون، مترو گلدوین میر را به قیمت ۸/۴ میلیارد دلار آمریکا از ام‌جی‌ام هلدینگز خرید. با این خرید، شرکت آمازون، محصولات مترو گلدوین میر (بیش از ۱۷ هزار فیلم و ۴۰۰۰ مجموعه تلویزیونی) را در سرویس پخش آنلاین خود (پرایم ویدئو) ارائه می‌کند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا