;
سرگرمی

آیا خودتو دوست داری؟ درباره خودت چه فکری می کنی؟ پس بگو اول چی دیدی تا بهت بگم؟

تست شخصیت دوست داشتن خود: آیا تا به حال فکر کرده اید که چه نوع برداشتی از خود دارید؟ تست شخصیت دوست داشتن خود می تواند با نگاه کردن به اولین تصویری که می بینید به شما کمک کند تا متوجه این موضوع شوید. این تست شخصیت برای تجزیه و تحلیل درونی‌ترین افکار و احساسات یک فرد ایجاد شده است و می‌تواند راهی عالی برای به دست آوردن بینش در مورد نحوه تفکر و احساس شما در مورد خود باشد.

با شرکت در تست شخصیت دوست داشتن خود ، می توانید درک بهتری از خود واقعی خود و تأثیر آن بر تصمیمات و اعمال شما به دست آورید. کافیست بگویید در اولین نگاه چه چیزی دیدید و بعد با مراجعه به تفسیر آن پی به موضوع ببرید.

اینم جالبه: چیستان: آن چیست که دور دنیا سفر می‌کند، ولی به یک نقطه ثابت چسبیده است؟

تصویر تست شخصیت دوست داشتن خود

تست شخصیت دوست داشتن خود

.

.

.

.

.

دیدن اسب

افرادی که ابتدا اسب را در تست شخصیت دوست داشتن خود می بینند، معمولاً افرادی با اعتماد به نفس هستند که خود را دوست دارند و احساس قوی نسبت به خود دارند . این نشان می دهد که آنها در درون خود راحت هستند و شجاعت آسیب پذیر بودن را دارند.

آنها همچنین دارای قدرت و اراده درونی هستند که به آنها امکان می دهد ریسک کنند و روی اهداف خود متمرکز بمانند و در عین حال بتوانند از لحظات کوچک زندگی لذت ببرند. علیرغم هر چیزی که زندگی به سرشان می‌زند، آنها ثابت قدم می‌مانند و روی رویاهایشان متمرکز می‌شوند.

یک نوازنده

کسانی که ابتدا یک نوازنده را در تست شخصیت می بینند، اغلب عادات خودمراقبتی قوی دارند. آنها به جای اینکه بخواهند دیگران را راضی کنند، بر شاد کردن خود متمرکز هستند. آنها برای خود وقت می گذارند و مطمئن می شوند که تمام جنبه های زندگی شان متعادل و سالم است ، از فعالیت بدنی گرفته تا تعامل اجتماعی.

آنها می توانند بدون اتکا به دیگران برای تأیید از خود مراقبت کنند. با این سطح از مراقبت از خود، برای آنها آسان است که متمرکز بمانند و حتی در کوچکترین لحظات شادی پیدا کنند.

مشاهده سر

افرادی که ابتدا یک سر را می بینند، افرادی بسیار خودآگاه هستند. آنها نقاط قوت و ضعف خود و همچنین تاثیر آنها بر روابط خود با دیگران را درک می کنند. آنها با خودشان راحت هستند و می دانند که برای پیشرفت به چه چیزی نیاز دارند.

این سطح از خودآگاهی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا انتقاد را بدون این‌که آن را شخصی بدانند، بپذیرند و در عین حال تشخیص دهند که چه زمانی ممکن است به کمک دیگران نیاز داشته باشند.

تفنگ یا بطری

کسانی که در تست شخصیت اول اسلحه یا بطری را می بینند معمولاً نیاز ذاتی به محافظت دارند. آنها متوجه می شوند که زندگی نامطمئن است و گاهی اوقات اتفاقات بدی رخ می دهد ، بنابراین هر کاری که می توانند برای محافظت از خود در برابر آسیب انجام می دهند.

آن‌ها تشخیص می‌دهند که چه زمانی باید مرزها تعیین شود و در مواقع لزوم حاضرند از خودشان دفاع کنند. در عین حال، آنها اجازه نمی دهند ترس آنها را از زندگی کامل باز دارد.

شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند Entertainment اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا