;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

سفید کردن زیر بغل با سیب زمینی

سفید کردن زیر بغل با سیب زمینی: تیرگی زیر بغل، یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از خانم‌ها با آن درگیر هستند و البته کاملا طبیعی است که این ناحیه از بدن به مرور زمان و به دلیل شیو کردن، مقداری تیره شود.

سفید کردن زیر بغل با سیب زمینی

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای رفع این مشکل از ماسک‌ها و مواد طبیعی استفاده کنند و بدن زیباتری داشته باشند. ما در بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی قصد داریم به بررسی رفع تیرگی زیر بغل با سیب زمینی بپردازیم. با مجله گفتنی همراه باشید.

بررسی علل تیرگی زیر بغل

سفید کردن زیر بغل با سیب زمینی: تیرگی زیر بغل، عمدتا به دلیل تحریکات پوستی اتفاق می‌افتد و تولید بیش از حد ملانین، می‌تواند باعث تیره شدن پوست این ناحیه شود. از دیگر دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیو کردن‌های مداوم
تعریق بیش از حد
اختلالات هورمونی
استفاده از اسپری و دئودرانت
تیرگی زیر بغل

سفید کردن زیر بغل با سیب زمینی1

سفید کردن زیر بغل با سیب زمینی:

این روزها، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از مواد طبیعی و گیاهی که حاوی مواد شیمیایی نیستند و ضرری را به همراه ندارند، استفاده کنند وخوشبختانه راههای طبیعی هم برای سفید شدن زیر بغل وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیب زمینی اشاره کرد. اما چگونه می توان با سیب زمینی، تیرگی را از بین برد؟

سفید کردن زیر بغل با سیب زمینی

سیب زمینی، به عنوان یک سفید کننده طبیعی در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید از چند طریق آن را استفاده کنید.

سیب زمینی را به صورت برش برش، خرد کنید و بر روی زیر بغل بمالید.
یک عدد سیب زمینی متوسط بردارید، آن را رنده کنید و آبش را بگیرید. سپس همان آب را روی زیر بغل بزنید و بعد از گذشت ده تا پانزده دقیقه، با آب ولرم بشویید. در این حالت، می‌توانید پنبه را هم به آب سیب زمینی آغشته کنید و به زیر بغل بزنید.
مطلب پیشنهادی: کمبود این ویتامین باعث تعریق زیاد می‌شود + راه حل
توصیه می‌شود این ماسک ضد تیرگی را چند بار در هفته درست کرده و استفاده کنید تا سریع‌تر به نتایج ایده‌آل‌تان برسید و تیرگی در زمان کوتاه‌تری برطرف شود.

دیگر اقدامات موثر در از بین بردن تیرگی زیر بغل

در کنار بکارگیری روش‌های طبیعی، موارد زیر را هم در نظر داشته باشید تا از تشدید تیرگی و تغییر رنگ این ناحیه پیشگیری به عمل آید.

از محصولات روشن کننده با کیفیت استفاده کنید.
تا حد امکان از خوشبو کننده‌ها و دئودورانت استفاده نکنید.
به جای تیغ، از موم یا لیزر استفاده کنید، چرا که تیغ، موها را از ریشه برنمی‌دارد و موها ضخیم‌تر از قبل رشد می‌کنند و این مورد یکی از دلایل اصلی تیره شدن زیر بغل می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا