;
فرهنگ و هنرهنرمندان

طلاق جواد عزتی و مه‌لقا باقری!؟ مالک زخم کاری دوباره مجرد شد!

طلاق جواد عزتی و مه‌لقا باقری: مدتی است شایعه جدایی جواد عزتی و همسرش، مه‌لقا باقری به صورت جدی در رسانه‌ها مطرح است. برخی رسانه‌ها خبر جدایی جواد عزتی و مه‌لقا باقری را تائید کرده‌اند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان درباره طلاق جواد عزتی و مه‌لقا باقری بیشتر بخوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

ماجرای طلاق جواد عزتی و مه‌لقا باقری

تصاویری از بک استیج نمایش «ترو» با حضور مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور و جواد عزتی منتشرشده که رسانه‌ها می‌گویند نشانه‌ای از طلاق جواد عزتی است. برترین‌ها در این باره نوشته است: «حضور تنهای جواد عزتی در این مراسم، با توجه به اخبار جدایی‌اش از مه‌لقا باقری، می‌تواند به نوعی تایید این شایعات باشد.»

طلاق جواد عزتی و مه‌لقا باقری2

جواد عزتی متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران، یکی از محبوبترین و پول‌سازترین بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتراست. مه‌لقا باقری نیز متولد ۲۳خرداد ۱۳۶۰ بازیگر سینما و کارگردان تئاتر است.

عزتی در سال ۱۳۸۵ با مه‌لقا باقری، ازدواج کرد و در همین سال به همراه همسر خود در سریال تلویزیونی گنج مظفر، نقش بازی کردند. همچنین در سریال‌های قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ و فیلم سینمایی آینه بغل نیز با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند.

این دو در سریال پر مخاطب «زخم کاری» نیز هم‌بازی بودند.

جریان آشنایی جواد عزتی و مه لقا باقری

طلاق جواد عزتی و مه‌لقا باقری1

 

جواد عزتی چند سال پیش در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری درباره آشنایی با همسرش مه لقا باقری در جریان یکی از کارهایش با مهران مدیری توضیحاتی ارائه کرد.

او خطاب به مدیری گفت: «بعد از یه مدتی من به ایشون پیشنهاد ازدواج دادم و یه مدت طول کشید تا جواب مثبت گرفتم. یادمه آقای مدیری می خواستید جشن نامزدی ما رو در باغ مظفر بگیرید که نامزدی عقب افتاد و کار تموم شد.»

ازدواج موفق و عاشقانه در سینما

در سال‌های گذشته زندگی این دو بازیگر به عنوان نمادی از ازدواج موفق و عاشقانه در سینما ارزیابی می‌شد.

مدتی است شایعه جدایی این دو بازیگر در رسانه‌ها مطرح است. در خرداد ماه مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون تولد ۴۰ سالگی خود را جشن گرفت و تبریکات فراوانی را از طرف هنرمندان و هوادارانش دریافت نمود، اما جواد عزتی همسر مه لقا باقری به مناسبت تولد همسرش پست و استوری منتشر نکرده، همین امر باعث به راه اندازی موجی از شایعات در فضای مجازی شد و بار دیگر خبر جدایی این زوج هنرپیشه بر روی زبان‌ها افتاد.

همچنین دو بازیگر در ماه‌های اخیر در هیچ مراسمی یکدیگر را همراهی نکرده‌اند. حتی در مراسم‌های اکران تمساح خونی به عنوان اولین فیلمی که جواد عزتی کارگردانی کرده، مه‌لقا باقری حضور نداشت.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا