;
سرگرمی

اگه تمرکز بالایی داشته باشی به راحتی تو 8 ثانیه میتونی مداد مخفی شده رو پیدا کنی!

تست بینایی یافتن مداد پنهان: توهمات نوری تصاویر پیچیده ای هستند که با ذهن شما بازی می کنند و بررسی می کنند که چقدر می توانید جزئیات را ببینید. آنها به دانشمندان کمک می کنند بفهمند مغز ما چگونه اطلاعات بصری را پردازش می کند. این توهمات نوری همچنین مهارت های تفکر شما را تقویت می کند و مغز شما را خلاق تر می کند. انجام این فعالیت ها اغلب می تواند حافظه شما را بهبود بخشد و شما را در حل مشکلات بهتر کند.

تصویری که در تست بینایی یافتن مداد پنهان به اشتراک گذاشته شده است، صحنه ای از یک خانه را به تصویر می کشد که در آن زن و شوهری در حال کار روی لپ تاپ خود دیده می شوند. کودکان و حیوانات خانگی آنها در حال بازی در اطراف آنها دیده می شود و شما باید مداد پنهان شده را در 8 ثانیه پیدا کنید.

وقت آن رسیده است که مهارت های خود را محک بزنید! حد بینایی خود را آزمایش کنید و در کمتر از 8 ثانیه مداد پنهان شده را تشخیص دهید ! این بازی فکری را انجام دهید و سعی کنید قبل از تمام شدن زمان آن را پیدا کنید! با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

اینم جالبه: چیستان: جواب چه سوالی همیشه نه است؟

تست بینایی یافتن مداد پنهان

تست بینایی یافتن مداد پنهان

.

.

.

.

.

.

.

در بین تمام وسایل خانه به دنبال مداد باشید. چالش‌های توهم نوری مانند تست بینایی یافتن مداد پنهان روش‌های عالی برای گذراندن اوقات فراغت و توسعه مهارت‌های حل مسئله هستند. تصویر را با دقت بررسی کنید. آیا مداد را پیدا کرده اید؟ افرادی که تیزترین چشم ها را دارند می توانند به سرعت جای مداد را تشخیص دهند. قبل از اینکه زمان تمام شود یک بار آخر به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی یافتن مداد پنهان

پاسخ تست بینایی یافتن مداد پنهان

آیا تست بینایی یافتن مداد پنهان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم.

بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند Entertainment اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا