;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

قلوه ای کردن لب با ترفند آرایشی که سلبریتی ها هم انجام می دهند!

قلوه ای کردن لب یکی از معیارهای زبیایی است و بسیاری از خانم‌ها دوست دارند لب بزرگ و برجسته‌ای داشته باشند. به همین خاطر، تقاضا برای انجام روش‌هایی مانند تزریق ژل و فیلر افزایش پیدا کرده که هم هزینه بالایی دارند و ممکن است عوارضی را نیز به همراه داشته باشند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که شما با چند ترفند آرایشی می‌توانید لب‌های خود را بزرگ و برجسته کنید. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی به معرفی چند ترفند ساده آرایشی برای قلوه ای کردن لب می پردازیم. با مجله گفتنی همراه باشید.

قلوه ای کردن لب با ترفند آرایشی

برجسته کردن لب با آرایش، نه تنها زیبایی ظاهری را چندین برابر می‌کند، بلکه اعتماد به نفس شما را نیز بالا می‌برد. نکته مهم این است که بزرگ و حجیم شدن لب باید به اندازه‌ای باشد که با دیگر اجزای صورت هماهنگ باشد و برآمدگی در حدی نباشد که فرم لب از حالت طبیعی خارج شود. از جمله ترفندهایی که با آن‌ها می‌توانید لب‌های خود را برجسته‌تر کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قلوه ای کردن لب

از کانسیلر یا کرم پودر استفاده کنید

قلوه ای کردن لب: شما با استفاده از کانسیلر یا کرم پودر می‌توانید تغییراتی را در فرم لب‌های خود ایجاد کنید، به این صورت که ابتدا کانسیلر یا کرم پودر را روی لب بزنید، تا خط طبیعی لب محو شود و با این کار، می‌توانید خط لب را هر قسمتی از لب که دوست داشتید، بکشید. توجه داشته باشید که کانسیلر را باید با یک براش یا حتی انگشت دست، کامل محو کنید و سپس از رژ لب مناسب رنگ پوست استفاده کنید.

یک رژ لب تیره انتخاب کنید

قلوه ای کردن لب: زمان استفاده از رژ لب تیره، باید این را در نظر داشته باشید که خط لب را به طور منظم و دور تا دور لب بکشید و حتما مرز خط لب و رژلب را محو کنید که این کار باعث می‌شود لب حجیم‌تر به نظر برسد.

از برق لب استفاده کنید

برق لب

یکی از روش‌های برجسته کردن لب با آرایش، استفاده از برق لب است و این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر چه رژ لب مات باشد، احتمال این‌که لب کوچکتر به نظر برسد، بیشتر خواهد بود. می‌توانید برق لب را به تنهایی و یا روی رژ لب‌تان بزنید. توجه داشته باشید که برق لب را بیشتر بر روی لب پایین بزنید تا بیرون زدگی لب بیشتر شود.

از هایلایتر استفاده کنید

قلوه ای کردن لب: هایلایتر را بر روی قسمت v شکل لب بالا و بر روی برجستگی لب پایین بزنید و نیاز است ابتدا خط لب و رژلب بزنید و سپس با استفاده از هایلایتر، قسمت برجستگی‌ها را روشن کنید.

از بالم لب مرطوب کننده استفاده کنید

قلوه ای کردن لب: قبل از اینکه لب را آرایش کنید، بهتر است از یک بالم لب استفاده کنید تا علاوه بر نرم و مرطوب شدن لب، ظاهر پرتری هم پیدا کند. در کنار بالم، می‌توانید از روغن‌های گیاهی مانند نارگیل هم استفاده کنید.

کناره‌های لب را تیره‌تر کنید

بعد از انتخاب رژلب مناسب، بهتر است کناره‌های لب را تیره‌تر کنید و سپس گوشه‌ها را با رنگ رژ ترکیب کنید تا در هم محو شوند و این گونه، لب برجسته‌تر به نظر خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + دو =

دکمه بازگشت به بالا