;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مجری سابق تلویزیون و اندام جدیدش بعد از مهاجرت به آلمان+ تصاویر

کیمیا گیلانی: تصویر جدید از کیمیا گیلانی مجری و بازیگر سابق تلویزیون بعد از مهاجرت به آلمان را ببینید. او که از تلویزیون خداحافظی کرده اخیرا با تصاویری خبر از مهاجرتش به کشور آلمان داد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر جدید کیمیا گیلانی و عکس شوهر و خانواده اش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی متولد ۱۲ مرداد ۱۳۷۱ در تهران، مجری و بازیگر سابق است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که در کنار اجرا نویسندگی هم می کند و می گوید عاشق بچه هاست.

کیمیا گیلانی1

شهرت با رنگین کمان

گیلانی از سال ۱۳۹۱ که ۲۰ ساله بود اجرا و بازیگری برنامه «رنگین کمان» را بدست گرفت و علاوه بر اینکه دیده شد مدتی بعد نویسندگی را نیز برعهده گرفت.

در برنامه رنگین کمان قرار نبود که جای خاله نرگس بیایم حتی در برنامه، ایشان عمه من هستند و من به ایشان عمه نرگس می گویم. ایشان به عنوان مجری و دانای کل بودند که نقش خودشان را دارند و من هم نقش یک بچه، بنابراین خیالم راحت بود که قرار نیست رقابتی باشد.

کیمیا گیلانی و پدر و مادرش
کیمیا گیلانی و پدر و مادرش

از اول هم که می خواستم وارد شوم از ایشان اجازه گرفتم و راهنمایی خواستم و عنوان کردم که نیاز به کمک از طرف او را دارم. کیمیا گیلانی مدرک بازیگری را از موسسه کارنامه دارد و از مرکز آموزش های سینما نیز دوره فن و بیان و مدیریت ارتباط با مخاطبین را گذرانده است.

کیمیا گیلانی2

تحصیلات کیمیا گیلانی

دوست دارم که در کارم از رشته تحصیلی ام هم استفاده کنم، این همه درس خوانده ام و همیشه در دانشگاه معدل الف بوده ام ، برای ارشد کنکور ندادم و با شرط معدل وارد شدم. با اینکه سخت کار می کردم ولی به خوبی درس می خواندم چون خودم انتخاب رشته کردم و به همین دلیل حتما از رشته ام استفاده خواهم کرد.

ازدواج

خانم کیمیا گیلانی روز ۱ مهر ۱۴۰۰ در ۲۹ سالگی ازدواج کرد و به جرقه مجریان متاهل پیوست.

کیمیا گیلانی و شوهرش
کیمیا گیلانی و شوهرش

آخرین حضور در تلویزیون

خانم گیلانی روز جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در آخرین اجرای خود در مسابقه «کهکشانیا» بعد از انتشار فیلمی از «کیان پیرفلک» روی آنتن برنامه احساساتی شد. او بعد از این برنامه تصمیم گرفت از عرصه اجرای در تلویزیون خداحافظی کند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا