;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی مهرداد مزرعه که صدای عابر بانک رو درآورده!+ تصاویر جدید مردی با صدای زنانه!

مهرداد مزرعه متولد ۱۳۶۵ در تهران، صداپیشه و دوبلور است. فارغ التحصیل لیسانس رشته زیست سلول ملکولی از دانشگاه آزاد واحد آشتیان می باشد که صدا ساو در دستگاه های خودپرداز و سپس عرصه دوبله به شدت مورد توجه قرار گرفت. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی مهرداد مزرعه را بخوانید و تصاویر جدیدش را مشاهده کنید.  با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی مهرداد مزرعه

مهرداد مزرعه در شهر تهران به دنیا آمده است، پدرش اهل ضرابخانه تهران و مادرش اهل اراک می باشد و از کودکی در پاسداران زندگی می کند.

در سن قبل از بلوغ همه اعتقاد داشتند که صدای من مانند سایر پسرها خروسک می گیرد و با شکل گرفتن کامل حنجره صدایم خشن می شود. اما وقتی در ۱۵ سالگی به بلوغ رسیدم نه تنها صدایم به سمت مردانه شدن تغییر نکرد بلکه روز به روز پخته تر و جا افتاده و زنانه تر شد.

بیوگرافی مهرداد مزرعه

مشکل با معلمان و پسرها

شاید خیلی ها فکر کنند داشتن صدایی دخترانه در بین پسران دبیرستانی باعث عدم خود باور بینی و ضعف و معضلی حل نشدنی و دردسرساز برای فرد باشد.

اما خوشبختانه در دبیرستانی درس خواندم و در محیطی بزرگ شدم که همه شرایطم را به خوبی درک کردند و برایم احترم خاصی قائل بودند. همکلاسی هایم من و جنس صدایم را دوست داشتند و بیشر اوقات سر کلاس درس کتاب فارسی را می خواندم، معلم ها نیز برخورد خیلی خوبی داشتند.

نحوه ورود صدای مهرداد مزرعه به عابر بانک

بهمن سال ۱۳۸۷ در ۲۲ سالگی بعد از اتمام سربازی وارد دانشگاه شدم. از طریق همخانه ام که در شرکتی کار میکرد برای تست دادن جهت صدا گذاری روی دستگاهای ATM به استودیو رفتم و به لطف خدا صدایم پذیرفته شد. هموطنان عزیزم هنگام مراجعه به خود پردازها با صدای من مانوس شدند.

ماجرای کلیپ پخش شده از مهرداد مزرعه

مهرداد مزرعه1

یک شب با دوستانم برای گردش بیرون رفته بودیم، بک دفعه شوخی بچه ها باهم گل کرد و به خانم هایشان زنگ زدند و من با آنها صحبت کردم. این شوخی باعث کدورت شد و خانم های دوستانم فکر میکردند آنها با خانومی بیرون رفته اند، دعواها بالا گرفت و شوخی مبدل به درگیری جدی لفظی ش

از نظر موقعیت هر کدام از دوستانم در نقاط مختلف تهران زندگی میکردند و میسر نبود من به منزل تک تک انها بروم و موضوع را بری همسرانشان توضیح دهم.

تنها کاری که می شد سوء تفاهمات را برطرف کرد این بود که دوستانم یک ویدیو از من تهیه کنند تا همسرانشان آنها را به منزل راه دهد. آن شب به خیر گذشت و دوستان به کانون گرم خانواده بازگشتند، سه روز بعد دوستانم یک به یک تماس می گرفتند و میگفتن مهرداد معروف شد. باورم نمی شد این کلیپ در مدت کوتاهی دست به دست شود و تا این اندازه مورد استقال قرار بگیرد.

مهرداد مزرعه و سربازی

صدایم باعث نشد تا سربازی معاف شوم و سال ۱۳۸۵ به خدمت اعزام شدم. سعی کردم در دوران سربازی صدایم را کلف تر کنم تا در محیط مردانه و نظامی به نوعی کم نیارم، دوران آموزشی ام را در تهران گذراندم.

در خدمت، فرماندهی داشتیم که ازم حمایتم کرد و برای اینکه مورد تمسخر قرار نگیریم در دفتر فرمانده خدمت کردم. خوشبختانه به خاطر صدای لطیفم مجبور نشدم در پست نگهبانی باشم چون ایست دادن صدای خشن و مردانه می خواند.

برای صدایم به پزشک هم مراجعه کردم و اعلام کردند این تارهای صوتی کار خداست و اگر تن به عمل بدهی امکان دارد جواب ندهد. توصیه کردن به جای عمل از آن برای عرصه هنر استفاده کنم که منم دیگر هیچ موقع پیگیر درمان نشدم.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا