;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ازدواج پریناز ایزدیار+ عکس حلقه ازدواج خبرساز!

ازدواج پریناز ایزدیار: انتشار تصاویر جدید از پریناز ایزدیار این گمانه را تقویت کرده که او ازدواج کرده است. اما تاکنون خبر رسمی در این باره منتشر نشده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان درباره ازدواج پریناز ایزدیار بیشتر بخوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

پریناز ایزدیار دو روز پیش به تماشای نمایش «من و گربه پری» به کارگردانی شهره سلطانی نشست. چهره و استایل شیک ایزدیار در این برنامه مورد توجه ویژه قرار گرفت و حلقه ازدواج او بار دیگر گمانه زنی‌هایی را درباره ازدواجش به راه انداخت.

این هم جالبه: همسر محجبه حسن یزدانی در مشهد+ عکس

ازدواج پریناز ایزدیار

این اولین بار نیست که بحث ازدواج پریناز ایزدیار مطرح می‌شود، پیشتر نیز در تصاویری حلقه ازدواجش خبرساز شده بود اما تصور می‌شد آن حلقه تبلیغاتی باشد. پریناز ایزدیار بازیگر بسیار کم حاشیه‌ای است و تمایلی به انتشار زندگی خصوصی خود ندارد.

ازدواج پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار ازدواج کرد؟

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل متولد شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد.او فرزند کوچک خانواده است، یک خواهر و برادر دارد که هر دو پزشک هستند.

پریناز در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد.

او بازیگر پرکاری است و تاکنون چند باری نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌های مختلف شده است. او به خاطر بازی در فیلم ابد و یک روز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او دارای جوایز زیادی از جشنواره‌های داخلی و خارجی است.

پریناز ایزدیار پس از شهرزاد، جیران و زمانه در چهارمین همکاری با حسن فتحی، این روزها نقش اصلی زن سریال ازازیل را بازی می‌کند.

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا