;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بهروز پایتخت در فصل جدید سریال پایتخت چقد تغییر کرده!+ تصاویر

بهروز پایتخت: ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در پایتخت اکنون مشغول ایفای نقش در فصل جدید این سریال است. تصاویر جدیدی از تیپ و چهره جدید ابوالفضل رجبی بازیگر نقش «بهروز فریبا» سریال پایتخت را در مازندران خواهید دید. با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی همراه باشید.

بهروز پایتخت در فصل جدید

نام: ابوالفضل

نام خانوادگی: رجبی

تاریخ تولد: 27 تیر 1386

تحصیلات: دانش آموز

رشته هنری: بازیگری

ابوالفضل رجبی متولد 27 تیر 1386 در ساری، بازیگر است.دانش آموز مقطع متوسطه اول می باشد که با اولین تجربه هنری در سریال پرطرفدار پایتخت با نقش بهروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است

اولین بار در سال 1397 وقتی 11 ساله بود در قائم شهر به کلاس های بازیگری رفت و در آموزشگاه آسا زیر نظر عباس میار دوره دید. نوروز 99 در 13 سالگی با سریال پایتخت در فصل ششم با نقش بهروز فریبا، پسر فهمیه و بهبود اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در جلوی دوربین بدست آورد.

بی شک این بازیگر نوجوان که با اولین تجربه بازیگری اش بسیار مورد توجه قرار گرفته با کمی توجه می تواند یکی از چهره های موفق آینده بازیگری ایران باشد.

بهروز پایتخت در فصل جدید

بهروز پایتخت3

بهروز پایتخت2

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا