;
گوناگون

رقص سحر دولتشاهی با آقای بازیگر در سریال داریوش+ ویدیو

رقص سحر دولتشاهی: سکانسی از رقص بامزه سحر دولتشاهی با آقای بازیگر در قسمت جدید سریال داریوش در فضای مجازی پربازدید شد. سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی‌فر یکی از جدیدترین سریال‌های تولید شده در شبکه نمایش خانگی است که از فیلم‌نت پخش می‌شود. با بخش گوناگون مجله گفتنی همراه باشید.

رقص سحر دولتشاهی

 

داریوش مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی است که در سال ۱۴۰۳ از شبکه نمایش خانگی فیلم نت پخش شد. هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، محسن قصابیان، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر و ژیلا شاهی از بازیگران این مجموعه هستند.

داستان سریال داریوش

سریال داریوش

بهرام با داریوش که سال‌هاست در ترکیه زندگی می‌کند، تماس می‌گیرد و به او خبر می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته است. با بازگشت داریوش به ایران، او با پیشنهاد بهمن در مورد بازگرداندن طلاهایی که پانزده سال پیش پنهان کرده است، مواجه شده و در این مسیر درگیر چالش‌هایی می‌شود.

بازیگران

بازیگرنقشتوضیحات
هادی حجازی‌فرداریوش محسنی
مهرداد صدیقیانوحید
ژیلا شاهیلیلا محسنی
محسن قصابیانبهرام
سحر دولتشاهیساقی
رایان سرلکسینا
عباس جمشیدی‌فرکاظم
علیرضا کمالی
رامین راستادسهراب
کیوان ساکت‌افرامین
امیر نوروزیعلیرضا
نسرین مقانلوصفیه
مجتبی پیرزاده
علی مصفا
علی صالحیمرتضی
سعید امیرسلیمانیزمانی
وحید حجازی‌فرسیفی
بهار قاسمی
شیدا خلیقهمسر کاظم
آزیتا ایرایی
امیر دادرس

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا