;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ماجرای رگهای بیرون‌ زده آنجلینا جولی چیست؟ + عکس

رگهای بیرون‌ زده آنجلینا جولی: آنجلینا جولی عصر پنجشنبه روی فرش قرمز خودنمایی کرد و مشتاقانه اجازه داد که خبرنگاران از او عکس بگیرند.

لباس بژ خیره کننده او اگرچه خیلی مورد توجه قرار گرفت، اما علاوه بر لباسش، دستانش هم حسابی توجه‌ها را به خود جلب کرد؛ چرا که رگ‌های آنجلینا جولی از نظر بسیاری از افراد، به شکل غیرعادی برجسته و بیرون‌زده بود! پس از انتشار تصاویر او، اینترنت پر از نظراتی بود که به عواقب زیبایی کاهش وزن او اشاره می‌کردند.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان ماجرای رگهای بیرون‌ زده آنجلینا جولی را بخوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

رگ‌های بیرون‌زده آنجلینا جولی

آنجلینا جولی به هشتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز آمد تا برای اولین بار با سازندگان، روزنامه نگاران و مخاطبانی که به دقت انتخاب شده بودند، به تماشای فیلمش بنشیند. فیلم «ماریا» حاصل چندین ماه کار آنجلینا جولی است.

آنجلینا جولی که در این فیلم شخصیت سوپرانوی یونانی با لقب «پریمادونای قرن» را به تصویر می‌کشید، دو لباس متفاوت را به نمایش گذاشت.

آنجلینا جولی در نیمه اول روز یک لباس شیفون قهوه‌ای را انتخاب کرد و هنگام غروب زمانی که نورافکن‌ها و لنز‌های خبرنگاران فقط روی او متمرکز شده بود، یک لباس بلند از «تامارا رالف» که با خز یک‌طرفه تزئین شده بود، حس عالی ستاره بودن را برجسته کرد. اگرچه این لباس شگفت‌انگیز بود، اما در عین حال توجه را به بازو‌های لاغر او جلب کرد.

تصاویری از رگهای بیرون‌ زده آنجلینا جولی

رگهای بیرون‌ زده آنجلینا جولی3 رگهای بیرون‌ زده آنجلینا جولی5

طرفداران نگران آنجلینا جولی هستند

رسانه‌های خارجی مدام به موضوع وزن بسیار کم این بازیگر ۴۹ ساله اشاره می‌کنند. آنجلینا جولی، که تقریباً همیشه با اندام باریک خود همه را تحت تأثیر قرار داده، چند سالی است که به نظر می‌رسد به طور استثنایی بیشتر غذا‌ها را رد می‌کند.

گونه‌های بیرون زده و رگ‌های به وضوح برجسته، کاربران اینترنتی را نگران کرده و آنها در نظرات متعدد، ظاهر فعلی این بازیگر را مورد بحث قرار دادند.

به گفته همه افرادی که شاهد او بودند، استخوان‌ها و رگ‌های او بیشتر بیرون زده است.

کاربران در نظراتشان نوشته‌اند: «ناراحت‌کننده است… وقتی که اختلال خوردن داشتم اینطور به نظر می‌رسیدم»، «زن بیچاره؛ دست‌ها حقیقت را می‌گویند، به همین دلیل است که مدونا، شر، دالی و … اکنون لباس‌هایی با دستکش می‌پوشند. اگرچه او هنوز زیباست»، «خدای من، بازو‌ها و دستانش انگار پوستی ندارند. فقط می‌توانید رگ‌های او را ببینید.» و… .

در این میان البته نظرات محبت‌آمیز زیادی نیز در مورد «زیبایی کلاسیک» آنجلینا جولی وجود دارد. یکی از کاربران اینترنت، آنجلینا جولی را «ملکه هالیوود» می‌نامد.

با همه حرف‌وحدیث‌ها آنجلینا جولی هنوز واکنشی به این نظرات نشان نداده است و کسی نمی‌داند این رگ‌های بیرون‌زده به خاطر کاهش وزن اوست یا ابتلایش به یک بیماری.

تصاویری از رگهای بیرون‌ زده آنجلینا جولی در گذشته

البته باید بدانید که رگ‌های دست آنجلینا جولی در تصاویر دیگر او نیز که مربوط به گذشته هستند، دیده می‌شود. که به نظر می‌رسد این بخشی از مدل آناتومی دستان اوست.

رگهای بیرون‌ زده آنجلینا جولی1 رگهای بیرون‌ زده آنجلینا جولی2

با این‌حال طرفداران کنجکاور این بازیگر محبوب معتقدند در عکس‌های جدید او، رگ‌های دستانش بسیار بیشتر بیرون زده‌اند و او احتمالا به یک بیماری دچار شده است. این در حالی است که برخی او را با نیکول کیدمن مقایسه می‌کنند و می‎گویند کیدمن نیز با وجود سن بالا و لاغراندامی چنین رگ‌هایی ندارد.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =

دکمه بازگشت به بالا