;
سرگرمی

فقط کسانی که چشمان تیز بینی دارند میتونند 5 ثانیه ای بگن کدوم ساقدوش لباس عروس رو کثیف کرده است.

آزمون هوش تصویری شناخت ساقدوش خرابکار: در تصویر آزمون هوش تصویری شناخت ساقدوش خرابکار ما عروسی را مشاهده میکنیم که با هزار ذوق و شوق لباس سفید عروسی خود را به تن می کند ولی متوجه می شود که لباسش کثیف شده است و جای پایی بر روی لباس وی دیده می شود و از این اتفاق بسیار غصه میخورد و اشک می ریزد.تنها کسانی که به لباس وی دسترسی داشته اند خود عروس و سه ساقدوش وی هستند.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر میتونی در 5 ثانیه بگی کدوم یکی از ساقدوش های وی باعث این کار بوده و لباس عروس را کثیف کرده است؟

 

تصویر آزمون هوش تصویری شناخت ساقدوش خرابکار

آزمون هوش تصویری شناخت ساقدوش خرابکار 1

.

.

.

شما به مانند بسیاری از سوالات تصویری دیگر باید از مهارت های شناختی و قوه اداراک خود برای حل آزمون هوش تصویری شناخت ساقدوش خرابکار استفاده کنید.تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند در کمتر از 5 ثانیه این سوال هوش تصویری را بررسی، تحلیل و پاسخ  درست دهند. پس اگر مهارت های یک کارآگاه پلیس را دارید، به آسانی خواهید توانست بر این معمای تصویری پیروز شوید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناخت ساقدوش خرابکار

همان طور که در عنوان آزمون مطرح شده برای یافتن این خرابکار نیازمند چشمانی تیز بین هستید،با کمی دقت به راحتی متوجه می شوید که ساقدوش اول از سمت راست لباس عروس را کثیف کرده است،چون پاهای وی گلی می باشد.

آزمون هوش تصویری شناخت ساقدوش خرابکار 2

آیا آزمون هوش تصویری شناخت ساقدوش خرابکار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا