;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زنان مشهور با زیباترین اندام بر اساس نسبت های طلایی بدن+ عکس

زنان مشهور با زیباترین اندام که بر اساس یافته های علمی انتخاب شده اند. این زیبایی بر اساس نسبت های طلایی بدن اندازه گیری شده است.  اگرچه زیبایی امری سلیقه ای است اما یک روش علمی هست که با آن می توانید متوجه شوید اندام یک شخص از نظر نسبت های بدنی تا چه حد بی نقص است. این کار به کمک یک فرمول انجام می شود که نشان می دهد نسبت های بدنی شخص تا چه اندازه به «نسبت طلایی» نزدیک است. نسبت طلایی، نسبت های بدنی بخصوصی است که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر محسوب می شوند. در ادامه زنان مشهور با زیباترین اندام را ببینید.

پیشنهادی: خوشگل ترین زنان ایرانی از چه قومی هستند+عکس های جذاب

این هم جالبه: فلج شدن رویا میرعلمی بازیگر نقش زیبا در سریال شمعدونی+ عکس

سلما هایک: ۸۸ درصد

استایل سلما هایک

سلما هایک

زیبایی سلما هایک سمفونی ای از عناصر جذاب مختلفی است. ویژگی های ظاهری برجسته ی او حسی از ظرافت و شادابی ایجاد می کنند. زیبایی او تنها برآمده از ویژگی های فیزیکی اش نیست و از اعتماد به نفس او نیز ناشی می شود.

جالبه ببینید: مریم و رامین سریال در پناه تو؛ امروز چه شکلی شده اند+ عکس

کامرون دیاز: ۹۱ درصد

استایل کامرون دیاز

 

کامرون دیاز زیبایی ای طبیعی و شاداب دارد و چشمان زیبا و موهای طلایی اش جذابیت زیادی به او بخشیده اند. او برای ترویج مقوله ی مثبت نگری به بدن هم تلاش می کند تا دیگران هم منحصر به فرد بودن خود را بپذیرند.

کیتی پری: ۹۲ درصد

استایل کیتی پری

کیتی پری خواننده

کینی پری زیبایی ای برخلاف عرف دارد. رنگ موهای متغیرش، از آبی گرفته تا بنفش، شخصیت خلاق و جسور او را نشان می دهد. او مخالف استانداردهای زیبایی غیر واقع بینانه است و از برای ترویج مقوله ی مثبت نگری به بدن تلاش می کند.

مریلین مونرو: ۹۴ درصد

مرلین مونرو تیپ اسپرت

استایل مرلین مونرو

 

زیبایی مریلین مونرو با وجود گذشت سال ها و تغییر استانداردهای زیبایی، هنوز زبانزد است. موهای بلوند پلاتینه و لب های قرمز رنگش مشخصه ی او بودند. اندام ساعت شنی او استانداردهای زیبایی دوره ی خود را به چالش کشید و از نو تعریف کرد.

این هم جالبه: نوجوانی زنان بازیگر ایران؛ یکتا ناصر ثابت کرد که خیلی خفنه+ عکس

هلن میرن: ۹۵/۶ درصد

استایل هلن میرن

 

هلن میرن از زیبایی ای برخوردار است که دو مقوله ی سن و انتظارات را به چالش می کشد. موهای سفید و چین و چروک های صورتش که بخشی از زیبایی او هستند ثابت می کنند او با گذر زمان در جنگ نبوده است و اعتماد به نفس او را به رخ می کشند. او با به چالش کشیدن استانداردهای زیبایی و عرف جامعه نشان داده که زیبایی محدود به جوانی نیست، بلکه با پختگی بیشتر هم می شود.

کیم کارداشیان: ۹۶/۳ درصد

استایل کیم کارداشیان

 

کیم کارداشیان زیبایی مدرنیی دارد که تأثیر چشمگیر و غیر قابل انکاری بر فرهنگ عامه داشته است. فرم آرایش و اندامش استانداردهای جدیدی در دنیای زیبایی و فشن ایجاد کرد.

اسکارلت جوهانسون: ۹۶/۴ درصد

استایل اسکارلت جوهانسون

 

اسکارلت جوهانسون از زیبایی ای برخوردار است که به دوره ی خاصی محدود نیست و تاریخ انقضا ندارد. موهای طلایی اش قاب چهره ای همزمان معصوم و قدرتمند است.

 

این هم جالبه: جانگ هوا معشوقه گونگ بوک که در واقعیت مسخره می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا