;
سرگرمی

شخصیت شناسی ایستادن؛ شما معمولن کدوم حالتی؟

شخصیت شناسی ایستادن: آیا پاهای خود را کمی از هم باز کرده‌اید و اعتماد به نفس و گشاده‌رویی را از خود ساطع می‌کنید؟ یا ترجیح می‌دهید موضعی منطقی‌تر، با یک پا جلوتر، نشان‌دهنده طبیعت متفکر و ملاحظه‌کننده داشته باشید؟ شاید شما پاهای خود را روی هم می‌گذارید و به میل به فضای شخصی و درونگرایی اشاره می‌کنید. با مجله گفتنی و شخصیت شناسی ایستادن همراه شده و خود را بهتر بشناسید.

شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند.

بنا به گفته ایشان، این تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود.

شخصیت شناسی ایستادن

این تست شخصیتی در وضعیت ایستاده به ارتباط جذاب بین زبان بدن و دنیای درون شما می‌پردازد. کشف کنید که نحوه ایستادن مورد علاقه شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد. این تست شخصیتی جالب در وضعیت ایستاده را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا به آنها کمک کنید حقایق پنهان شخصیت خود را کشف کنند!

شخصیت شناسی ایستادن2

.

.

.

.

.

.

نتایج تست شخصیت شیوه ایستادن

اکنون که شیوه ایستادن خود را در تصویر شناسایی کرده اید بهتر است تفاسیر هر شیوه را مطالعه کنید. ما اطمینان داریم که نتایج شما را شگفت زده خواهد کرد.

.

.

.

.

.

.

ایستادن با پاهای باز

آیا با پاهایتان کمی از هم باز ایستاده‌اید؟ اگر چنین است، زبان بدن شما به خوبی در مورد شخصیت مطمئن شما صحبت می‌کند.

ویژگی‌های شخصیتی:

اعتماد به نفس
قاطعیت
رهبری
گشاده‌رویی
قابل دسترس بودن

اگر بایستید و پاهایتان را کمی از هم باز کنید، نشان می‌دهد که با یک هوای اعتماد به نفس ایستاده‌اید. وضعیت بدنی شما حاکی از اعتماد به نفس است. وقتی نظر خود را به زبان می‌آورید، صدای شما قوی و واضح است و جایی برای شک باقی نمی‌گذارد.

شما یک رهبر ذاتی هستید، به راحتی مسئولیت را بر عهده می‌گیرید و تصمیم می‌گیرید. ترساندن برای شما یک مفهوم خارجی است و با روحیه‌ای نترس با چالش‌ها روبرو می‌شوید. اعتماد به نفس شما یک عمل نیست. این بخشی ذاتی از شخصیت شماست و شما را به یک رهبر ذاتی و نیرویی تبدیل می‌کند که باید با آن حساب کرد.

ایستادن با یک پا به جلو

آیا با یک پا به جلو می‌ایستید؟ اگر چنین است، زبان بدن شما به خوبی در مورد شخصیت ماجراجوی شما صحبت می‌کند.

ویژگی‌های شخصیتی:

کنجکاوی
خلاقیت
همدلی
خوش‌بینی
استقلال

اگر با یک پا به جلو بایستید، نشان می‌دهد که آماده شروع ماجراجویی بزرگ زندگی هستید. روح شما میل به تجربه‌های جدید دارد و شما را به کاوش در مناطق ناشناخته و پذیرش ناشناخته‌ها سوق می‌دهد. ترس هیچ قدرتی بر شما ندارد، زیرا با آغوش باز و عطش هیجان از چالش‌ها استقبال می‌کنید. سفر، ورزش‌های شدید و هر چیزی که حس هیجان شما را برانگیزد، زمینه‌های مورد علاقه شما هستند.

طبیعت کنجکاو شما را به یک محقق، مربی یا کاشف طبیعی تبدیل می‌کند. شما جهان را با چشمانی تازه، پر از پتانسیل و امکان می‌بینید. شما همچنین دارای طبیعت متفکر و ملاحظه‌ای هستید. شما یک برنامه‌ریز دقیق هستید که دوست دارید قبل از تصمیم‌گیری همه گزینه‌ها را بسنجید.

خلاقیت در رگ‌های شما جریان دارد و شما را قادر می‌سازد راه‌حل‌ها و ایده‌هایی را تصور کنید که ممکن است دیگران از دست بدهند. روحیه هنری شما در موسیقی، نویسندگی یا هر راه دیگری که به شما امکان می‌دهد دیدگاه منحصر به فرد خود را به واقعیت ملموس تبدیل کنید.

همدلی قوی یک ویژگی پررنگ در شما است که به امکان می‌دهد با دیگران در سطح عمیق‌تری ارتباط برقرار کنید. شما احساسات آنها را درک می‌کنید و حمایت بی‌دریغ ارائه می‌دهید و شما را به ستونی از قدرت و شفقت تبدیل می‌کند. حتی زمانی که با ناملایمات مواجه می‌شوید، دیدگاه مثبت شما به خوبی معلوم است و به دیگران کمک می‌کنید که نورهای روشن زندگی را ببینند.

با پاهای روی هم ایستاده

آیا با پاهای روی هم ایستاده‌اید؟ اگر چنین است، زبان بدن شما به خوبی در مورد شخصیت درونگرای شما صحبت می‌کند. اگر با پاهای روی هم ایستاده باشید، نشان می‌دهد که طبیعتی درون‌گرا و محجوب دارید. شما ترجیح می دهید مشاهده کنید و گوش دهید، قبل از تعامل، موقعیت ها و افراد را به دقت ارزیابی کنید. این رویکرد متفکرانه به شما اجازه می‌دهد تا ارتباطات عمیق و معنی‌داری ایجاد کنید، اما گاهی اوقات شما را به عنوان یک فرد غیرقابل دسترس می‌بینند.

شما به شدت از فضای شخصی و احساسات خود محافظت می‌کنید و از اینکه اجازه ندهید دیگران بیش از حد به شما نزدیک شوند، مراقبت می‌کنید.با این حال، این به معنی مردم گریزی شما نیست. چشمان دقیق و ذهن کنجکاو شما همه جزئیات را جذب می‌کند و به شما امکان می‌دهد موقعیت‌هایی را با عمقی که دیگران ممکن است متوجه نشوند، درک کنید.

شما یک فرد مستقل و شدیدا متکی به خود هستید، به تصمیمات خود مطمئن هستید و از ایجاد مسیر خود نمی‌ترسید. تأیید دیگران تأثیر کمی بر شما دارد و شما راضی هستید که فضای منحصر به فرد خود را در جهان ایجاد کنید.

برایتان جالب خواهد بود

داستان واقعی یوسف و زلیخا که بسیار جالب است+ عکس

تست شخصیت: آتش بازی که انتخاب می‌کنید نشان می‌دهد که چگونه رهبری هستید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا