;
سرگرمی

اصول ریاضی رو بلد هستید یا خیر؟با انجام این معادله، هوش ریاضی خود را به چالش بکشید!!!

اصول ریاضی رو بلد هستید: دریابید که آیا اصول ریاضی را بلد هستید یا نه، این تست ریاضی یک سرگرمی است که حتما قبلا با آن برخورد کرده اید. در واقع، بسیار محبوب است و به همه اجازه می دهد تا در عین بهبود توانایی های ریاضی خود سرگرم شوند. این آزمون برای همه، چه کودکان و چه بزرگسالان و حتی نابغه هایی که کارهای کوتاهی از آن خواهند ساخت، در دسترس است.

اصول ریاضی رو بلد هستید

این به شما امکان می دهد پایه های خود را در ریاضیات و محاسبات ذهنی تقویت کنید. این معادله شامل چندین نوع عملیات است، از جمع تا تقسیم، از جمله محاسبات داخل پرانتز. با شرکت در این آزمون، می توانید سطح مهارت های ریاضی خود را ارزیابی کنید، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و در زمینه هایی که در آن مشکل دارید کار کنید.

قبل از شروع این چالش، یادآور می شویم که این تست برای سرگرمی است. ارزش ندارد در حین حل این مسئله ناراحت شوید. برای موفقیت در حل این چالش، قبل از هر چیز لازم است که همه این مبانی در ریاضیات را بدانید. در این بازی بر جمع و تقسیم تاکید شده است. اما مراقب باشید، عملیات داخل پرانتز معنای بزرگی دارد. برای حل این چالش ریاضی، درک مکان هر عدد و هر علامت مهم است. دستورالعمل ها و درخواست ها را به روشی منطقی و متفکرانه با استفاده از عملیات اساسی تجزیه و تحلیل کنید. شما 60 ثانیه برای انجام این کار فرصت دارید.

معادله هوش ریاضی سخت-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ اصول ریاضی رو بلد هستید

آیا نتیجه 288 را پیدا کردید؟ تبریک میگم شما اصول خود را کاملا می دانید. در چنین عملیاتی باید نتیجه عمل داخل پرانتز را با عددی که در کنار آن قرار دارد ضرب کنید. این راه حل در تصویر آمده است.

معادله هوش ریاضی سخت-2

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا