;
سرگرمی

در تست بینایی قلب پنهان شده 8 ثانیه فرصت دارید تا قلب مخفی شده را پیدا کنید!!!

تست بینایی قلب پنهان شده: در این تست تصویری ، شما باید قلب پنهان شده را در مدت زمان 8 ثانیه پیدا کنید. این آزمون در نوع خود کلاسیک است. این یک سرگرمی بصری فریبنده برای گیمرها در تمام سنین است. این یک فعالیت آرامش بخش است که به شما این امکان را می دهد که استراحت کنید و از لحظات دلپذیری لذت ببرید. تصویر پر از جزئیات دقیق است، و باید مراقب باشید تا قلب پنهان را تشخیص دهید .

تست بینایی قلب پنهان شده

برای قبولی در این آزمون، باید از مهارت های بصری و حس مشاهده خود استفاده کنید. برای کاوش در هر گوشه از تصویر وقت بگذارید و برای موفقیت هر عنصر را به دقت بررسی کنید، جستجوی قلب پنهان شده.

شما همچنین باید در تجزیه و تحلیل بخش های مختلف تصویر دقت داشته باشید، قلب لزوماً جایی نیست که فکر می کنید، سرعت نیز در این تست بصری مهم است. در واقع، شما 8 ثانیه فرصت دارید تا آن را پیدا کنید. سریع باشید و از اعتماد به اولین برداشت های خود دریغ نکنید.

شاید جالب باشه: تست هوش جدول ریاضی ما رو میتونی در 10 ثانیه حل کرده و جدولو کامل کنی؟

تست بینایی قلب پنهان شده-1

.

.

شاید بپسندید: میتوانید پرنده پنهان در تست قدرت بینایی با کبک در کوهستان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

اینم جالبه: طولانی ترین خواب در جهان: دختری که 9 سال خوابید و کسی دلیلش رو نتونست بفهمه!

.

.

.

پاسخ تست بینایی قلب پنهان شده

اگر قلب را پیدا کردید به شما تبریک می گویم! توانایی های بصری، قدرت تشخیص و سرعت شما پاداش داده شده است. اگر نتوانسته اید دل را پیدا کنید، مطمئن باشید این بازی بصری برای سرگرمی شما طراحی شده است. ما به شما 8 ثانیه فرصت می دهیم تا آن را پیدا کنید. هنوز آن را پیدا نکرده اید؟ جدی نیست. برای یافتن راه حل، فقط باید تصویر زیر را ببینید . امیدواریم تست بعدی برای شما راحت تر باشد.

 

تست بینایی قلب پنهان شده-2

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا