;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر هرکول پوآرو در 78 سالگی کنار همسر جذاب و باکلاسش + عکس

بازیگر هرکول پوآرو: در فرهنگ و هنر به یاد سریال نوستالژی و قدمی هرکول پوآرو، به زندگی شخصی و حال حاضر کاراگاه کوتوله دوست داشتنی هرکول پوارو و همسرش بعد از ۳۴ سال خواهیم پرداخت، با مجله گفتنی همراه باشید.

در بخش هنرمندان به بررسی زندگی حرفه ای و شخصی هرکول پواروی ۷۷ ساله یا همان سِـر دیوید کورتنی سوشِـی که به قول ما ایرانی ها دیوید ساچت، خواهیم پرداخت، کاراگاه کچل و کوتاه قامت دوست داشتنی که سالها در کشورمان بازی و نقش آفرینی وی در قالب جعبه جادویی، طرفداران خاص خود را داشت.

این هم جالبه: ژیلا صادقی مجری معروف از کودکی تا سفر به آمریکا کنار شوهرش + عکس و بیوگرافی

هرکول پوآرو 1

بازیگر هرکول پوآرو

سِـر دیوید کورتنی سوشِـی (انگلیسی: Sir David Courtney Suchet ؛ ‏ تلفظ صحیح نام‌خانوادگی: ‎/ˈsuːʃeɪ/‎ SOO-shay) که نام‌خانوادگی‌اش در ایران به‌اشتباه ساچِت هم گفته‌شده، بازیگر بریتانیایی تئاتر، سینما و تلویزیون و دارای نشان «فرماندهٔ والامقام امپراتوری بریتانیا» است.

او نقش ادوارد تلر را در مجموعهٔ تلویزیونی اوپنهایمر ایفا نمود و جایزهٔ انجمن سلطنتی تلویزیون و اتحادیهٔ مطبوعاتی صدا و سیما را بابت هنرنمایی در سریال راه و رسم زندگی ما دریافت نمود. از جمله معروف‌ترین کارهای وی، ایفای نقش هرکول پوآرو در سریال پوآرو از ۱۹۸۹ تا ۲۰۱۳ است که برای او شهرت بین‌المللی را به ارمغان آورد و در سال ۱۹۹۱ نامزدِ دریافت جایزهٔ بَـفتا شد.

این هم جالبه: بازیگران فوت شده سریال پایتخت + عکس و بیوگرافی

عکس های هرکول پوآرو کنار همسرش

هرکول پوآرو و همسرش هرکول پوآرو و همسرش 1 هرکول پوآرو و همسرش 2 هرکول پوآرو و همسرش 3

هرکول پوآرو کارآگاه تخیلی بلژیکی است که توسط آگاتا کریستی نویسندهٔ شهیر انگلیسی خلق شده‌است. او را می‌توان از مشهورترین شخصیت‌های داستانی تاریخ ادبیات دانست. او در بیش از سی داستان بلند و بیش از پنجاه داستان کوتاه به عنوان شخصیت اصلی ظاهر شده‌است و از این لحاظ نیز از رکوردداران است.

سخن معروف پوآرو:کار درست همیشه در درون انسان انجام می‌شود، همه چیز بر عهده سلول‌های خاکستری است. هیچ وقت این سلول‌های کوچک را از یاد مبر دوست من.

پوآرو بلژیکی است و قبلاً عضو نیروی پلیس بلژیک بوده اما داستان‌های او وقتی آغاز می‌شود که حین جنگ جهانی اول به عنوان پناهنده به انگلستان آمده و کارآگاه خصوصی می شود. اولین داستانی که او در آن شرکت داشته «ماجرای اسرارآمیز در استایلز» است و آخرین آن‌ها «پرده» است که در آن پوآرو می‌میرد و به نوعی خود را می‌کشد. از خصوصیات اخلاقی پوآرو، می‌توان به مرتب و منظم بودن بیش از حد او، نیز به علاقه‌مندی زیاد او به غذا و غذا خوردن و همچنین تنفر از وسائل مربع شکل یا زاویه دار اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا