;
سرگرمی

تنها با یک حرکت این معادله را درست کنید، آیا می توانید آن را در 10 ثانیه بسازید؟

حل معادله چوب کبریت با یک حرکت: آیا آماده اید که مغز خود را به چالش بکشید و ضریب هوشی خود را آزمایش کنید ؟پس این تست هوش را که به نام حل معادله چوب کبریت با یک حرکت برای شما آماده کرده ایم را حل کنید، پازل ها و بازی های فکری یک راه عالی برای آزمایش ذهن شما و دیدن اینکه واقعا چقدر می توانید انجام دهید، هستند.

حل پازل ها می تواند به ما کمک کند خلاقانه تر فکر کنیم، حلال مشکلات بهتری شویم و حتی حافظه خود را بهبود ببخشیم . چالش امروز حل معادله زیر است : 8=3-6 . به نظر یک معادله آسان است ، اما یک خطا دارد، آیا می توانید آن را در کمتر از 10 ثانیه درست کنید ؟

افراد از انجام وظایف چالش برانگیز و رقابت با یکدیگر برای یافتن پاسخ مناسب در سریع ترین زمان ممکن لذت می برند. اگر برای این پازل آماده هستید ، آن را امتحان کنید و ببینید چقدر سریع می توانید آن را حل کنید! موفق باشید!

تصویر حل معادله چوب کبریت با یک حرکت

حل معادله چوب کبریت با یک حرکت 1

.

.

.

ما از شما دعوت می کنیم تا مهارت های حل مسئله خود را با حل معادله چوب کبریت با یک حرکت آزمایش کنید ! برای تکمیل پازل باید به جزئیات دقت کنید و تمرکز کنید .برای شکستن این معما ، باید خارج از چارچوب ذهنی خود فکر کنید . این معادله چالشی از شما می‌خواهد که فقط یک چوب کبریت را جابه‌جا کنید تا به جواب صحیح برسید .این گونه پازل ها می توانند راهی عالی برای فعال و درگیر نگه داشتن ذهن باشند . آنها از ما می خواهند که  از خلاقیت خود برای حل چالش ها استفاده کنیم . برای تکمیل یک پازل ، باید به دقت نگاه کنیم و تمرکز کنیم تا مشخص کنیم کدام عناصر برای تکمیل کار ضروری هستند .

.

.

.

پاسخ حل معادله چوب کبریت با یک حرکت

تصاویر جذاب و دیدنی: ستاره های مشهور اگر شخصیت های دیزنی می شدند!

حل معادله چوب کبریت با یک حرکت 2

آیا حل معادله چوب کبریت با یک حرکت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

این مطالب جالب را از دست ندهید:

خیلی جالبه: داستان ضرب‌المثل قُمپز در کردن چیه؟

خیلی جالب: داستان ناصرالدین شاه که از جهنم برگشت!

اگه تو 5 ثانیه پر پرنده رو داخل موکت تونستی گیر بیاری برا خودت اسپند دود کن!

تست شخصیت:با انتخاب یک برگ پاییزی متوجه شوید که آیا شما یک انسان ریسک پذیر هستید یا یک فرد محتاط!

حکایت بهلول و تقسیم عادلانه که اگر نمی دانی نصف عمرت بر فناست!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا