;
فرهنگ و هنرهنرمندان

راز خیانت در استوری جنجالی یکتا ناصر

استوری جنجالی یکتا ناصر: یکتا ناصر بازیگر نیسان آبی که چند وقتی است از همسر کارگردانش منوچهر هادی طلاق گرفته است در فضای مجازی پست های عجیب و غریبی به اشتراک گذاشته که با واکنش همسر سابقش همراه بوده است. با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی همراه باشید.

این مطالب هم جالبه: علی فروتن عمو فیتیله جمعه تعطیله با چهره ای پیر کنار خانواده جوانش+ بیوگرافی

استوری جنجالی یکتا ناصر و اختلافات خانوادگی

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری جنجال به پا کرد و به صورت غیر مستقیم علت جدایی خود از منوچهر هادی را لو داد. منوچهر هادی نیز به استوری همسر سابقش جواب داد و اختلافات خانوادگی را به فضای مجازی کشاند. در ادامه این بخش از گفتنی استوری این زن و شوهر هنرمند را می بینید.

یکتا ناصر بازیگر نقش زری در نیسان آبی 2 که مدتی پیش از منوچهر هادی کارگردان معروف جدا شده بود، با انتشار یک استوری معنادار درباره خیانت خبرساز شد، بسیاری از کاربران معتقدند که خانم بازیگر با انتشار این استوری غیر مستقیم به علت طلاقش اشاره کرده است، متن استوری یکتا ناصر اینگونه بود:

اولش فکر میکردم بهم خیانت کرده بعد که دیدم کیا دورشن فهمیدم به خودش خیانت کرده نه به من 🙂

استوری جنجالی یکتا ناصر1
استوری جنجالی یکتا ناصر

منوچهر هادی بازیگر و کارگردان کشورمان پاسخ همسر سابق خود را با انتشار پستی در فضای مجازی داد و نوشت:

پست منوچهر هادی

کامنت های زیر پست منوچهر هادی شوخی هایی را به راه انداخت، برخی از فالوورهای آقای هادی معتقدند که یکتا ناصر او را بلاک کرده و به همین خاطر منوچهر هادی در فضای مجازی جواب همسر سابقش را می دهد و برخی دیگر منتقد کشاندن اختلافات خانوادگی این زوج به فضای مجازی بودند.

ازدواج و طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر و منوچهر هادی 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند و یکسال بعد از ازدواجشان در 22 آذرماه سال 95 صاحب دختری به نام سوفیا شدند،این زوج سال پیش از یکدیگر جدا شده اند.

یکتا ناصربازیگر سینما و تلویزیون متولد 12 آبان 1357 در تهران است و در فیلم هایی چون حدود هشت صبح، آینه بغل، من سالوادور نیستم، شب طلایی، رحمان 1400، کاگر ساده نیازمندیم، نیسان آبی، عاشقانه و… به ایفای نقش پرداخته است. منوچهر هادی کارگردان و بازیگر نیز زادهٔ 28 مرداد 1351 در تهران است و ساخت فیلم و سریال هایی چون خداحافظ بچه، دلدادگان، عاشقانه، دل، گیسو، رحمان 1400، آینه بغل، من سالوادور نیستم، کارگر ساده نیازمندیم، یکی میخواد باهات حرف بزنه و… را در کارنامه هنری اش دارد.

 

این هم جالبن:

هادی کاظمی بازیگر نظام دو برره در کنار همسر جذاب و معروفش + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اول اینکه با این تیتر ،اعلام میکنید برداشت وقیحانه ای از احساسات یک زن دارید
    اینکه بدون بچش بهش خوش نمی‌گذره قابل ارج و بسیار قابل ستایشه، چرا به 4 سال دیگه فکر نمیکنه ؟ شاید براش اتفاقی بیفته و ببینه همه این ماجرا یه اشتباه بزرگه و از اطرافیان خودش بازی خورده!!! یه کم عاقل باشه خود داری می‌کنه و بیش از این, همه افکار و اندیشه های سطحیِ حالِ فعلیشو به اشتراک نمیذاره.بهتره شما وبسایت محترم به جای دامن زدن به اختلاف نقد عالمانه کنی، و اشاره کنی که ،خانم عزیز ،شما الان از قدرت رسانه بخاطر شهرتت داری سو استفاده میکنید و نظم عمومی رو بهم میزنید،بهتره بگم قانون بد حتما از حرج و مرج بهتره و شایسته است؛ عاقلانه تر رفتار کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − دو =

دکمه بازگشت به بالا