;
سرگرمی

معمای تروریست: کدامیک قصد منفجر کردن خود را دارد؟

معمای تروریست آسان است اما باید چشم های تیزی داشته باشید و در مدت زمان محدود یعنی 5 ثاینه شخص مشکوک و خطرناک را پیدا کنید. با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

معمای تروریست: کدامیک قصد منفجر کردن خود را دارد؟

معمای تروریست تصویر1

این هم جالبه: 5 تصویر عجیب ولی واقعی که اصلا باورت نمیشه واقعا عکس گرفته شدن!

.

.

.

.

.

.

.

جواب معمای تروریست: همان طور که می بینید زن سمت چپ تصویر به خودش مواد منفجره بسته است

جواب معمای تروریست

در گفتنی هر روزه مطالب جدیدی را می خوانید که می توان گفت، بازی‌های فکری در دراز مدت از کودکان شما یک شخصیت قدرتمند، جسور، خلاق، مدیر و مدبر می‌سازند. مزایای بازی فکری به قدری زیاد است که می‌توان آن را به عنوان یک اصل مهم در نظام تربیت خانواده معرفی کرد. آنچنان که سازمان ملل متحد بازی فکری را حق تمام کودکان جهان می‌داند. انتخاب بازی فکری مناسب و معماهای فکری برای کودکان از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین خاطر والدین باید در انتخاب بازی و تست هوش برای کودکان خود توجه بسیاری نشان دهند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا