;
سرگرمی

کسی که صاحب اصلی گربه می باشد را میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

آزمون شناسایی صاحب اصلی گربه: در آزمون شناسایی صاحب اصلی گربه با تصویری زیبا با حضور سه بچه خردسال و  یک گربه ناز مواجه هستیم که در آن همه کودکان سعی می کنند با مهربانی گربه را به سمت خود بکشانند و توجه گربه را به خود جلب کنند تا بتوانند این حیوان را ناز و نوازش کنند،یکی از این سه کودک صاحب اصلی گربه می باشد.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در تصویر وجود دارد میتوانید صاحب اصلی گربه را شناسایی نمایید،برای این کار شما دارای محدودیت زمانی 7 ثانیه ای هستید،شما با کمی دقت و توجه کردن به جزییات به راحتی می توانید صاحب گربه را شناسایی کنید.

پیشنهاد می شود بخوانید: داستان ارزن عثمانی خروس ایرانی!

تصویر آزمون شناسایی صاحب اصلی گربه

آزمون شناسایی صاحب اصلی گربه 1

.

.

.

با کمک سوالات هوش تصویری شما می توانید هوش و به طور کلی توانائیهای شناختی خود و دیگران را محک بزنید. به صورت کلی این سوالات و دیگر بازی های فکری می توانید سبب رشد مهارتهای شناختی شود. آزمون شناسایی صاحب اصلی گربه از جمله ازمون هایی است که قطعا شما را با چالش جدی روبرو می کند.سوالات هوش یا آنچه که این روزها در فضای مجازی تحت عنوان معماهای تصویری به اشتراک گذاشته می شوند، بسیار جالب هستند. شما باید بتوانید از زمان خود به نحو احسن استفاده کنید. برای موفقیت از تمام قدرت تمرکز و دقت خود باید استفاده کنید. همچنین باید به یاد داشته باشید که هر ازمونی زمان خاص برای پاسخگویی دارد.

خیلی جالبه: تست شخصیت: آیا شما یک ریسک پذیر جسور هستید یا یک تصمیم گیرنده دقیق!

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی صاحب اصلی گربه

خیلی از کاربران دختر سمت چپی را به علت شباهت پاپیون هایی که وی به موهایش زده و پاپیونی که در گردن گربه وجود دارد صاحب اصلی گربه گفته اند،ولی این دلیلی قانع کننده نمی باشد چون ممکن است وی از روی علاقه بسیاری که به گربه ها دارد یک پاپیون موی خود را به گردن گربه بسته است. صاحب اصلی گربه دختر وسطی می باشد،چون دو کودک دیگر از روی علاقه بسیار و دیدن همچین گربه نازی سعی در ترغیب گربه برای نوازش کردن وی دارند،جز دختر وسطی که صاحب آن است. چون وی هر روز گربه را از نزدیک می بیند و هر موقع که لازم باشد گربه را نوازش می کند.

جالب: کدام یک از افراد داخل تصویر یک بیگانه فضایی می باشد؟

آزمون شناسایی صاحب اصلی گربه 2

آیا آزمون شناسایی صاحب اصلی گربه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

برایتان جالب خواهد بود

پیشنهاد می شود: حکایت مردی که روی شیطان را کم کرد!

ساخت کاردستی قورباغه برای کودکان+ خیلی ساده به همراه ویدیو

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. فکر کنم دو تا جواب داره.
    دختر سمت چپی چون گیره سرش هم رنگ با گیره ی گربه هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =

دکمه بازگشت به بالا