;
سرگرمی

کدوم خانوم خوشگله شوهر داره؟ زن متاهل کدومه؟

آزمون شناسایی خانوم شوهردار: معمای یا آزمون تصویری امروز که در مجله گفتنی با شما به اشتراک گذاشته شده است، در فیس بوک با اقبال زیادی روبرو شد. در کمتر از یک ساعت نزدیک به 1000 مرتبه همرسانی شده و هر کس تلاش کرد تا با این معما یا آزمون، دوستان خود و سطح توانائیهای آنها را به چالش بکشد. شما هم می توانید با مجله گفتنی همراه شده و ثابت کنید که یک نابغه هستید.فقط باید بتوانید در یک نگاه زن متأهل آزمون شناسایی خانوم شوهردار را شناسایی کنید.

در بسیاری از این سوالات یا معماهای تصویری شما برای ارائه پاسخ باید به دنبال یک نشانه باشید. در بیشتر مواقع پاسخ واقعی ممکن است با دلایل منطقی واقعی فاصله زیادی داشته باشد. به واقع این معماها و سوالات تصویری تلاش می کنند تا توانائیهای شناختی شما به ویژه میزان دقت و تمرکز شما را مورد چالش قرار داده و سبب رشد و توسعه آنها شوند. با آزمون شناسایی خانوم شوهردار و بخش سرگرمی گفتنی همراه باشید.

جالبه: یکی از این خانما یک عکاس که دنبال سوژه های خاصه،میتونی بگی کدومشونه؟

آزمون شناسایی خانوم شوهردار

امروزه بسیاری از افراد که به دنبال سلامت مغز و ذهن خود هستند، بازی های فکری و آنچه که برای حل آن نیاز به دقت و تمرکز و فکر کردن است را در برنامه های روزانه خود قرار می دهند. پازل ها و معماهای تصویری برای کسانی که به دنبال بهبود مهارت های شناختی خود هستند، بهترین گزینه است. از این جهت مجله گفتنی به صورت مرتب و منظم، جدیدترین و جذاب ترین سوالات تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. آیا برای انجام آزمون شناسایی خانوم شوهردار آماده اید. شما برای شناسایی زن متأهل با محدودیت زمانی روبرو هستید و باید در یک نگاه این کار را بکنید.

لازم به ذکر است که از هر 6 نفر تنها 1 نفر در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر این تمرین ذهنی شدند، برخی به دیدن تصویر حل شده متوسل شدند. در تصویر آزمون شناسایی خانوم شوهردار شما 3 زن را می بینید. هر کدام شخصیت و شیوه زندگی خود را دارند، با این حال، یکی از آنها متاهل است: آیا می توانید در چند ثانیه بگویید چه کسی شوهر دارد؟ این مهمترین سوال در این تصویر است که باید آن را حل کنید.

حتمن ببینید: کدوم چهره حالت یه دروغگو رو نشون میده؟ آیا زبان بدن می فهمی؟

آزمون شناسایی خانوم شوهردار1

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانوم شوهردار

جواب رو پیدا نتوانستید؟ نگران نباشید. ما تصویر حل شده را با شما به اشتراک می گذاریم تا بفهمید که چه مقدار برای دستیابی به پاسخ نزدیک بوده اید. اما قبل از آن بهتر است باز هم خود به تصویر نگاه کنید تا پاسخ را پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانوم شوهردار: ما مطمئن هستیم که شما سخت کار کرده اید! به همین دلیل است که این معمای تصویری را فقط نابغه ها حل می کنند.اگر با دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که زن سمت راست یک حلقه دارد، بنابراین او متاهل است.

آزمون شناسایی خانوم شوهردار2

برایتان جالب خواهد بود

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. به نظر من خیلی ربط نداشت اما به نظرم همون خانمومه چون فکر کنم بار داره!! البته فکر کنم 🤰🍍🤔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا