;
سرگرمی

یکی از این دو عروس تصمیم داره دومادو رو از بین ببره، به نظرتون کدوم یکی هست!؟

آزمون شناسایی عروس بیگانه خطرناک: اگر دقت کنید در آزمون شناسایی عروس بیگانه خطرناک شما دو زن را که لباس عروس پوشیده و شبیه به هم که در ظاهر و نگاه اول دوقولو به نظر می رسند و یک مرد را خواهید دید. در نگاه اول چیز غیر عادی در تصویر نمی بینید، اما یکی از این دو زن یک موجود بیگانه و اهریمنی خطرناک است که خودش را شبیه همسر آینده این مرد در آورده است. مرد که از دیدن زنی شبیه همسر آینده خود و دوتا شدن وی گیج شده است،نمی داند حرف کدام یک از آنها حقیقت دارد. پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا عروس واقعی را پیدا کنید. از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید و تمام جزئیات تصویر آزمون شناسایی عروس بیگانه خطرناک را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید پاسخ درست را بدهید.

این هم جالبه: اگه بتونی 3 تفاوت تصویر کوچولوهای دونده رو در 3 ثانیه پیدا کنی خیلی خوبی!

 

تصویر آزمون شناسایی عروس بیگانه خطرناک

آزمون شناسایی عروس بیگانه خطرناک 1

.

.

.

این معمای تصویری از جمله سوالاتی است که شما به مانند بسیاری از سوالات تصویری دیگر باید از مهارت های شناختی و قوه اداراک خود برای حل آن استفاده کنید.سازنده آزمون شناسایی عروس بیگانه خطرناک معتقد است که تنها افراد تیزبین و نکته سنج می توانند در کمتر از 5 ثانیه این سوال هوش تصویری را بررسی، تحلیل و پاسخ دهد. پس اگر مهارت های یک کارآگاه پلیس را دارید، به آسانی خواهید توانست بر این آزمون هوش تصویری پیروز شوید. ارائه پاسخ به سوالات معمایی به شما کمک می کند توانایی خود را بهبود ببخشید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی عروس بیگانه خطرناک

همان طور که اشاره کردیم افراد تیزبین و نکته سنج به راحتی قادر به حل این آزمون می باشند،عروس بیگانه زنی است که روبروی داماد ایستاده و داماد قصد دارد تا حلقه را به دست وی کند،به دستهای وی نگاه کنید که حاوی مایعاتی سبز رنگ می باشد.

آزمون شناسایی عروس بیگانه خطرناک 2

آیا آزمون شناسایی عروس بیگانه خطرناک را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا