;
سرگرمی

غذای عجیب تایوانی ها به نام گودزیلا رامن که حسابی خبرساز شده.

غذای عجیب تایوانی ها : یک رستوران رامن در Yunlin، تایوان، اخیراً یک محصول جدید به نام گودزیلا رامن به منوی خود معرفی کرده است. این غذای عجیب از یک کاسه سوپ رامن تشکیل شده است که پای تمساح برشته شده از آن بیرون زده است.

در هفته های اخیر، رامن تایوانی به طور فزاینده ای عجیب و غریب و غیر متعارف شده است. همه چیز با گنجاندن یک شیئ غول پیکر به عنوان ماده اصلی در غذای رامن آغاز شد که ماه گذشته آن را معرفی کرده اند. سپس «قورباغه رامن» اثر یوان رامن آمد، که شامل یک قورباغه کاملا پوست نشده بود.

گودزیلا رامن-غذای عجیب تایوانی ها

 

آخرین مورد اضافه شده به این روند غذایی، یک غذای رامن عجیب و غریب از منطقه یونلین است که به درستی «گودزیلا رامن» نامیده می شود، که یک پای تمساح سرخ شده را نشان می دهد که از کاسه بیرون زده است. اگرچه گزارش شده است که خود سوپ حاوی 40 ادویه مختلف است، اما بی شک چشم نوازترین جنبه آن برای ساکنین تایوان پای کروکودیل است.

صاحب رستوران Witch Cat Ramen با کسب دانش در مورد تهیه سوپ کروکودیل در سفر به تایلند، دستور پخت گودزیلا رامن را ابداع کرد و شروع به تبلیغ آن به صورت آنلاین کرد و نتایج قابل توجهی به همراه داشت.

تصاویر کاسه‌های رامن که با پاهای تمساح تزیین شده‌اند در شبکه‌های اجتماعی تایوانی به شدت تبدیل شده و حتی به مخاطبان بین‌المللی رسیده است.

غذای عجیب تایوانی ها

گفته می شود که پاهای کروکودیل مورد استفاده در گودزیلا رامن از مزرعه کروکودیل در تایتونگ تهیه شده است. با این حال، به دلیل در دسترس بودن محدود کروکودیل ها، با توجه به اینکه مزرعه فقط می‌تواند چند کاسه در روز به اندازه محدود عرضه کند، مشتریان باید برای رزرو وعده‌های خود سفارش‌های اولیه بدهند. یک کاسه گودزیلا رامن 1500 دلار NT (48 دلار آمریکا) قیمت دارد. علاوه بر این، این رستوران برای افرادی که این غذا را صرفاً برای مقاصد عکس سفارش می دهند، بدون اینکه قصد مصرف آن را داشته باشند، یک «هزینه ضایعات غذا» NT$100 تعیین می کند.

اگرچه گودزیلا رامن توجه قابل توجهی را به صورت آنلاین به خود جلب کرده است، بازخوردها به طور کلی منفی بوده و بسیاری از افراد رستوران گربه جادوگر را به خاطر درگیر شدن در بازاریابی بی شرمانه محکوم می کنند. مانند اینگونه نظرات که در مورد غذای این رستوران وجود دارد: “این فقط وحشتناک است! کی جرات داره اینو بخوره؟! فقط نگاه کردن به این وحشتناک است!»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا