;
سرگرمی

هوش تصویری شناخت مادر کودک مدرسه ای؛ میتونی با توجه به سرنخ های داخل تصویر در 7 ثانیه بگی مادر کودک چه کسی می باشد؟

هوش تصویری شناخت مادر کودک مدرسه ای؛  در تصویر هوش تصویری شناخت مادر کودک مدرسه ای ما پسر بچه کوچکی را مشاهده میکنیم که در حال ورود به خانه می باشد،در اتاق پذیرایی مادر به همراه دو دوستش حضور دارند.

شما باید با توجه به تصویر و سرنخ های موجود در تصویر هوش تصویری شناخت مادر کودک مدرسه ای بگویید مادر بچه چه کسی می باشد،شما برای پاسخ دادن به این هوش تصویری تنها 7 ثانیه فرصت دارید،پس زمان را از دست ندهید.

 

تصویر هوش تصویری شناخت مادر کودک مدرسه ای

هوش تصویری شناخت مادر کودک مدرسه ای 1

.

.

.

در این آزمون توانائیهایی شما به چالش کشیده می شود. در ابتدا قدرت دید شما برای دیدن جزئیات و در نهایت دقت شما برای اینکه بتواند جزئیات را مورد تحلیل قرار دهد. زمان محدود ارائه پاسخ نیز به دلیل بالا بردن سطح سختی هوش تصویری شناخت مادر کودک مدرسه ای است. به باور کارشناسان انجام منظم چنین آزمون هایی سطح توانائیهای شناختی ما را افزایش می دهند. بدون آنکه خود متوجه باشیم.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری شناخت مادر کودک مدرسه ای

در نگاه اول اکثر کاربران زن سمت راستی را به عنوان مادر کودک معرفی کرده اند ولی هیچ گونه نشانه ای مبنی بر اینکه وی مادر کودک است نمی باشد،مادر کودک زن وسطی است که پشت میز نشسته است،به رنگ موهای وی و کودک نگاه کنید تا متوجه شباهت رنگ موها شوید علاوه بر آن زن وسطی دارای حلقه ازدواج می باشد که نشان می دهد ازدواج کرده است ولی دو زن دیگر هیچ گونه نشانه ای مبنی بر ازدواجشان وجود ندارد.

هوش تصویری شناخت مادر کودک مدرسه ای 2

آیا هوش تصویری شناخت مادر کودک مدرسه ای را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا