;
سرگرمی

بازی فکری پیدا کردن میمون متفاوت را در 8 ثانیه حل کن و دقتت رو بسنج.

آیا می توانید میمون متفاوت را در 8 ثانیه پیدا کنید؟ وقت آن رسیده است که مهارت های حل مسئله خود را ثابت کنید و بررسی کنید که چقدر در حل بازی های فکری مهارت دارید.

چگونه مغز خود را همیشه شاداب نگه داریم؟ فقط رژیم غذایی که مصرف می‌کنید ممکن است تنها راه برای تازه کردن ذهنتان با افکار خوب و هوشمندی نباشد. شما راه های زیادی برای تازه کردن ذهن خود دارید، از جمله بازی های فکری.

 

تصویر بازی فکری پیدا کردن میمون متفاوت

بازی فکری پیدا کردن میمون متفاوت 1

.

.

.

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم.

.

.

.

اینم ببین: به نظر شما در معمای برداشتن شمش طلا بدون خطر ،کدام یک از تُنگها ایمن تر است؟

پاسخ بازی فکری پیدا کردن میمون متفاوت

بازی فکری پیدا کردن میمون متفاوت 2

آیا بازی فکری پیدا کردن میمون متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

فواید بازی فکری برای کودکان

فواید بازی فکری برای کودکان از جهاتی به فواید بازی های فکری برای بزرگسالان شباهت دارد. بازی فکری باعث تقویت و بهبود عملکرد مغز و ذهن میشود که در تمام ابعاد زندگی موثر است. تقویت و رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی، کودک را تبدیل به انسانی توانمند می‌کند که روزبه‌روز استقلال بیشتری می‌یابد و حس مسئولیت‌پذیری و اتکای به خود را بیشتر در خود رشد می‌دهد.

1.فواید بازی های فکری برای رشد ذهنی کودک

اولین تاثیر بازی فکری بر رشد مغز و بهبود عملکرد ذهن است. یکی از هدف های طراحان بازی فکری این است که بازی‌های فکری دقیقا چنین کارکرد‌های ذهنی دارند و در زمینه‌های : افزایش تمرکز و توجه و ادراک، درک بهتر مفاهیم درسی با استفاده از بازی‌های فکری، تقویت تخیل و افزایش خلاقیت باعث بهبود عملکرد مغز و ذهن میشوند.

2.فواید بازی های فکری برای رشد اجتماعی کودک

کودکان معمولا در هنگام بازی کردن هم‌بازی دارند. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان این است که کودک علاوه بر هم‌بازی به هم فکر نیز نیاز دارد و در روند انجام بازی فکری، در تمرکز و توجه و تصمیم گیری یاری دهنده یکدیگر باشند. آن ها از طریق بازی افکار و ایده های خود را با کودکان هم سن خودشان مطرح کرده و به تجزیه و تحلیل ایده های یکدیگر می پردازند.

همچنین ایجاد مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران و نیز تقویت روحیه پذیرش تفاوت ها و مدیریت را نیز می‌توان از دیگر فواید بازی فکری برای کودکان به شمار آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا