;
سرگرمی

مهارت های مشاهده خود را با پیدا کردن 3 فنجان چای در کمتر از 12 ثانیه آزمایش کنید!

تست بینایی با فنجان های متفاوت: ببینید آیا می توانید زمان را شکست دهید و 3 فنجان چای را در کمتر از 12 ثانیه در تست بینایی با فنجان های متفاوت پیدا کنید! مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید و ثابت کنید که آنچه لازم است را برای اثبات تیزبینی خود دارید!

این نوع چالش ها ، مانند یافتن موارد عجیب و غریب یا تشخیص تفاوت ، در شبکه های اجتماعی در کشورهای مختلف به طور فزاینده ای در حال محبوب شدن می باشد. اگر این نوع چالش را دوست دارید ، پس به جای درستی آمده اید ! ما به طور مرتب آنها را در سایت گفتنی منتشر می کنیم.

آیا به دنبال راهی سرگرم کننده برای تحریک مغز خود هستید ؟ مهارت های مشاهده خود را با تست بینایی با فنجان های متفاوت آزمایش کنید! در کمتر از 12 ثانیه ، 3 فنجان چای متفاوت را از بین تعداد زیادی از فنجان ها پیدا کنید. این کار آسان نیست زیرا نیاز به یک چشم تیزبین و تفکر سریع دارد .

 

تصویر تست بینایی با فنجان های متفاوت

تست بینایی با فنجان های متفاوت 1

.

.

.

حتماً مراقب الگوها و تفاوت‌های شکل، اندازه، رنگ و سایر ویژگی‌هایی باشید که فنجان‌های چای را برجسته می‌کند. مهارت های مشاهده خود را با پیدا کردن 3 فنجان چای در کمتر از 12 ثانیه آزمایش کنید ! برای حل این چالش بصری باید تمرکز کنید و با دقت مشاهده کنید . به دنبال جزئیات کوچکی باشید که فنجان ها را متمایز می کند : اندازه، شکل، رنگ، طرح و غیره. نفس عمیق بکشید و مراقب محیط اطراف خود باشید . اجازه ندهید که حواس خود را با هیچ چیز دیگری در تصویر پرت کنید . هنگامی که 3 فنجان چای را شناسایی کردید ، لحظه ای را به خاطر انجام یک کار خوب به خودتان تبریک بگویید !

.

.

.

پاسخ تست بینایی با فنجان های متفاوت

جذاب و خواندنی: داستان ضرب المثل آتش بیــــار معرکـــــه،حکایتی بسیار شنیدنی

تست بینایی با فنجان های متفاوت 2

آیا تست بینایی با فنجان های متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

در کمتر از 8 ثانیه با یافتن تصویر متفاوت تیز بودن چشمات رو امتحان کن

از دست ندهید: کلیپ بازگشت به هند که بازدید میلیونی پیدا کرده+ ویدیو

تست شخصیت: از کدام صخره می پرید؟ انتخاب شما نشان می دهد که آیا شما بی خیال هستید یا جدی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا