;
سرگرمی

هوش تصویری شناخت فرد خالی بند: میتونی بگی با توجه به تصویر کدوم یک از این دو نفر در حال چاخان بستن هستند؟

هوش تصویری شناخت فرد خالی بند: در تصویر هوش تصویری شناخت فرد خالی بند ما دو همکار را مشاهده می کنیم که در حال صحبت با هم می باشند. به نظر می رسد مرد به تازگی لب تاب جدیدی از یک شرکت معروف خریده و به همین دلیل با شوق به همکار زنش آن را نشان می دهد ولی با کمال تعجب وی می گوید که لب تابش فیک می باشد و این گفته باعث ناراحتی مرد شده و به زن می گوید احمق.

حالا با توجه به تصویر میتونی در 7 ثانیه بگی کدوم یک از این دو نفر خالی بسته است؟مرد که ادعا می کند لب تاب اصل خریده یا زن که به خاطر حسادت این خالی را بسته است؟

شاید بپسندید: میتوانید پرنده پنهان در تست قدرت بینایی با کبک در کوهستان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید؟

تصویر هوش تصویری شناخت فرد خالی بند

هوش تصویری شناخت فرد خالی بند 1

.

.

.

مغز ما برای سالم ماندن به ورزش مداوم نیاز دارد، درست مانند ماهیچه های بدن برای قوی ماندن و تناسب اندام. در واقع فعالیت مغز سلامت این عضو مهم بدن را تضمین می کند. بنابراین بیایید یک جلسه تمرین مهم برای این عنصر خاکستری خود داشته باشیم.بازی های فکری، پازل ها، تست ها و … می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. برخی از این معماها ممکن است ساده به نظر برسند، اما برخی دیگر ممکن است کمی پیچ و تاب داشته باشند.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری شناخت فرد خالی بند

احتمالا اکثر شما متوجه شده اید که مرد در حال چاخان کردن می باشد و لب تاب وی فیک می باشد.اگر به مارک لب تاب وی نگاه کنید متوجه می شوید که آرم روی لب تاب با شرکت واقعی فرق می کند،چون قسمت گاز زده سیب در واقعیت در سمت راست می باشد نه چپ.به همین دلیل همکار مرد در یک نگاه متوجه شده که لب تاب وی فیک می باشد.

هوش تصویری شناخت فرد خالی بند 2

آیا هوش تصویری شناخت فرد خالی بند را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا