;
سرگرمی

اگه ادعا داری ضریب هوشی‌ات بالاست، پس قاتل تصویر را پیدا کن!

آزمون شناسایی قاتل در تصویر: در آزمون شناسایی قاتل در تصویر شما می توانید ثابت کنید و نشان دهید که فرد بسیار ماهری در رمزگشایی سوالات معمایی هستید . بدون مقدمه بیشتر، ما به شما توضیح خواهیم داد که راز این پرونده شامل چه چیزی است: تعدادی مرد بر روی نیمکتی در زندان نشسته اند و یکی از این افراد قاتل می باشد و ماموریت شما این است که کشف کنید قاتل کیست؟ پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

برای افزایش سطح پیچیدگی این معمای تصویری، حداکثر 6 ثانیه زمان برای یافتن پاسخ صحیح خواهید داشت. آماده باشید زیرا همه نمی توانند بر این چالش غلبه کنند. تصویر آزمون شناسایی قاتل در تصویر را با هم می بینیم. زمان شما هم از هم اکنون شروع شد!

این چیستان بامزه رو ببین: چیستان حبیب لیسانسه ها: اگه گفتی چرا ماهی ها به هم دست نمی دن؟!

تصویر آزمون شناسایی قاتل در تصویر

آزمون شناسایی قاتل در تصویر 1

.

.

.

آزمون شناسایی قاتل در تصویر از جمله سوالات تصویری است که برای پاسخگویی باید از تمام مهارت های شناختی و تیزبینی خود استفاده کنید. بسیازی از شرکت کنندگان در این آزمون مدعی هستند که تنها افراد تیزبین و نکته سنج قادر هستند در زمان مشخص شده 6 ثانیه آن را رمزگشایی کنند. این معمای هوش تصویری در فیس بوک، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این آزمون در عین جذاب بودن توانسته است به خوبی ذهن و فکر و حتی نکته سنجی افراد را تحت تأثیر قرار دهد.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در تصویر

شاید در نگاه اول مرد تیشرت قرمز به دلیل ظاهر خشنش به عنوان قاتل شناخته شده باشد،ولی دلیل کافی بر قاتل بودن وی وجود ندارد،خراش روی دست وی جای درگیری بوده که قبل از افتادن در زندان برداشته است،قاتل فرد سمت راستی است که در حال خواندن کتاب می باشد،اگر دقت کنید متوججه می شوید وی در زیر پاهایش یک موش را له کرده و کشته است.

آزمون شناسایی قاتل در تصویر 2

آیا آزمون شناسایی قاتل در تصویر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا