;
فرهنگ و هنرهنرمندان

محل کار محمد جواد ظریف+ عکس همسر و فرزندان!

محمد جواد ظریف در 17 دی ماه 1338 در یک خانواده مذهبی سنتی در تهران متولد شد. وی تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در دبستان و دبیرستان علوی انجام داد ولی پیش از پایان تحصیلات دبیرستانی و به دلیل شرایط سیاسی و امنیتی برای ادامه تحصیل به آمریکا عزیمت کرد. در خلال دوران دانشجوئی از فعالان و مسئولین انجمن اسلامی دانشجویان در آمریکا و کانادا بود. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

پیشنهاد میشه ببینید: علیرضا نیکبخت واحدی و همسرش مثل مانکن ها+ عکس های لاکچری

تصاویری از جشن تولد و همسر و فرزندان جواد ظریف

این هم جالبه: تغییر باورنکردنی شکوفه هاشمیان بازیگر سریال دلنوازان+ عکس و بیوگرافی

سوابق تحصیلی دانشگاهی دکتر ظریف از سال 1356 در دانشگاه ایالتی سانفرانسیکو در رشته روابط بین‌الملل شروع و تا سال 1367 با اخذ دکتری مطالعات بین‌المللی (روابط و حقوق بین‌الملل) از دانشگاه دنور آمریکا ادامه داشت.

دکتر ظریف دارای تألیفات متعددی به صورت مقاله و کتاب در خصوص موضوعاتی چون دیپلماسی چندجانبه، سازمان‌های بین‌المللی، مسائل سیاسی و امنیتی، خلع سلاح، و… به زبان‌های فارسی و انگلیسی می‌باشد که در نشریات معتبر داخلی و بین‌المللی منتشر شده است. وی دو فرزند متاهل دارد که در ایران به زندگی و کار مشغولند.

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. درود فراوان بر مرد بسیارکاردان ومسلط به امور دیپلماسی،روابط بین الملل،سیاست خارجی و داخلی و متفکر و اندیشمند ایرانی که خیلی برای ایران و ایرانی دلسوز و مهربان و خیرخواه هستند، امروزوفردا وعاقبتت بخیر و خوشی

  2. اقای ظریف فردی با شخصیت و از خدام امام رضا دارای تحصیلات عالیه و زحمتکش با تجربه بالاست .باعث افتخار کشور هستن و انشاءالله بتوانیم از تجربیات گرانبهای ایشان در وطن استفاده کنیم

  3. راست میگن که قدر زر زرگر شناسد و قدر گوهر گوهری !
    اینا آدمای خدمتگزار حیفه که پیش ما بمونن و بهشون توهین بشه یا ازشون استفاده نشه!
    خاک بر سر آدمای عقب افتاده ای که دکتر ظریف رو غرب زده میدونن!

    حیف و هزاران حیف ….

  4. خدا حفظشون کنه . انشااله دوباره شاهد وجود ایشان در عرصه دیپلماسی باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =

دکمه بازگشت به بالا