;
سرگرمی

شناسایی قاتل در ساندویچی؛فقط افراد باهوش و با دقت بالا می تونند تشخیص بدن کدوم یک از افراد می تونه یک قاتل باشه؟

تست شناسایی قاتل در ساندویچی: یکی از بخش های پرطرفدار در اینترنت شبکه های اجتماعی هستند که  محبوبت زیادی دارند. علت این مسئله تنها به خاطر محتوای این شبکه هاست که هر مخاطب با توجه به نوع علاقمندی خود می تواند به بخش مورد نظر خود مراجعه کند. بخش تفریح و سرگرمی این شبکه ها بیشترین اعضا و بیشترین طرفدار دارند. به این ترتیب معماها و سوالات تصویری هوش از جمله سرگرمی های موجود اینترنت هستند که  برای ارائه پاسخ نیازمند استفاده از توانائیهای شناختی خود همچون قدرت دید و تمرکز هستند.

تست شناسایی قاتل در ساندویچی

 

تست شناسایی قاتل در ساندویچی از معماهایی است که ذهن و مغز شما را به چالش می کشد. برای حل بسیاری از این آزمون ها، شما باید بتوانید به دنبال نشانه ای برای رمزگشایی آن باشید. راز موفقیت و حل این آزمون ها، تیزبینی، دقت و تمرکز است و اگر شما در زمان مشخص شده معما را حل کنید، نشان می دهد که دارای توانائیهای بالای شناختی باشید.

شما در تست شناسایی قاتل در ساندویچی با دو نفر روبرو هستید. هر دوی این افراد به نظر می رسد که دارای وضعیت و روحیه خاصی هستند.یکی از این افراد قاتل است. اما کدامیک؟ شما با کمک نشانه هاباید بتوانید قاتل را در این تصویر شناسایی کنید،دلیل شما چیست؟

 

تست شناسایی قاتل در ساندویچی-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناسایی قاتل در ساندویچی

 

برخی ممکن است بلافاصله متصدی فروش را به عنوان قاتل معرفی کنند. آن هم بخاطر اینکه در حال افزودن چیزی درون لیوان نوشابه کوکا است. اما ممکن است این پودر ماده ای بی ضرر باشد با توجه به اینکه این کار را هم بدون پنهان کاری اانجام می دهد. به نظر می رسد، خریدار قاتل است. این مسئله از اسلحه ای که او تلاش کرده پنهان کند، کاملا مشخص است.

 

تست شناسایی قاتل در ساندویچی-2

 

خوب دوستان نظر شما در مورد این معمای تصویری چیست؟ ممنون می شویم تا نظرات خود را با ما به اشتراک بگزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا