;
سرگرمی

یک چالش برای نوابغ آورده ایم آیا می توانید 5 تفاوت تصویری گاو مزرعه را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون بینایی تفاوت تصویری گاو مزرعه: بینایی خود را به چالش بکشید و توجه خود را به جزئیات با تفاوت تصویری گاو مزرعه که یک بازی سرگرم کننده است آزمایش کنید ! در این بازی دو عکس از یک گاو به شما ارائه می شود. وظیفه شما یافتن پنج تفاوت بین دو تصویر در کمتر از 10 ثانیه است .

آنقدرها هم که به نظر می رسد این کار آسان نیست ، برای تکمیل این چالش به یک چشم تیزبین و ذهن تیز نیاز دارید . بنابراین، چشمان خود را تیز کنید و برای تبدیل شدن به یک نقطه‌نگار متخصص آماده شوید! آیا برای پاسخ به این سرگرمی آماده هستید ؟ پس به تصویر زیر نگاه بیتدازید.

شاید بپسندید: یکی از نمادهای سلتی را انتخاب کنید تا در مورد قدرت درونی خود بیشتر بدانید

تصویر آزمون بینایی تفاوت تصویری گاو مزرعه

تفاوت تصویری گاو مزرعه 1

.

.

.

یک نفس عمیق بکشید ، روی جزئیات تمرکز کنید و آماده باشید تا تفاوت ها را سریع تشخیص دهید. در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در موفقیت در آزمون بینایی تفاوت تصویری گاو مزرعه کمک کند. ابتدا وقت خود را صرف کنید و کل تصویر را برای هر گونه تفاوت اسکن کنید. در مرحله دوم، به جزئیات کوچک هر تصویر ، مانند رنگ ها، شکل ها و اندازه ها نگاه کنید. ثالثاً، از سرنخ‌هایی از محیط استفاده کنید – به دنبال اشیایی باشید که متعلق به آنها نیستند یا مواردی که در موقعیت‌های مختلف قرار گرفته‌اند.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی تفاوت تصویری گاو مزرعه

تفاوت تصویری گاو مزرعه 2

آیا آزمون بینایی تفاوت تصویری گاو مزرعه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا