;
فرهنگ و هنرهنرمندان

فیلم جنسی زن داداش موهیول که او را رسوا کرد!

فیلم جنسی زن داداش موهیول: لی سی یونگ بازیگر نقش یونهوا در جومونگ 2 است. برادر ناتنی موهیول به او علاقه شد اما آن ها به هم نرسیدند و یوجین برادر موهیول کشته شد. بعد از آن مارو دوست صمیمی موهیول عاشق یونهوا شد که باز هم به هم نرسیدند و با کشته شدن مارو به دست تسو؛ یونهوا هم خودکشی کرد.

ببینید: عکس های فرمانده هیاپ خوشگل و جذاب+ پسر بادکنک آبروبرش!

لی سی یونگ بازیگر نقش یونهوا کیست؟

فیلم جنسی زن داداش موهیول

لی سی یونگ متولد ۸ می ۱۹۸۶ در کره جنوبی، بازیگر و خواننده است. فارغ التحصیل رشته طراحی مد از دانشگاه دونگدوک می باشد که از سال ۲۰۰۸ وقتی ۲۲ ساله بود وارد بازیگری شد و در سال ۲۰۱۰ هم ورزش بوکس را شروع کرد.

جالبه: عکس های خفن و جذاب خواهر موهیول+ قلبت ضعیفه نبین!

ماجرای فیلم جنسی خانم بازیگر

در سال ۲۰۱۵ یک خبرنگار ادعا کرد، لی سی یونگ در یک ویدیوی جنسی حضور داشته که کمپانی اش از آن برای باج ‌گیری از او استفاده می‌کند.

فشار ناشی از واکنش ها نسبت به این ادعا تا جایی پیش رفت که باعث خودکشی ناموفق این هنرمند شد که بعدا او و کمپانی اش بابت ادعاهای نادرست از این خبرنگار شکایت کردند که منجر به دستگیری اش شد.

ازدواج و فرزند

ازدواج لی سی یونگ (1)

این هنرمند در جولای ۲۰۱۷ از طریق فضای مجازی اعلام کرد که باردار است و در ماه سپتامبر با یک تاجر صنعت رستوران داری ازدواج خواهد کرد. فرزند پسر این زوج به نام جونگیون در ۷ ژانویه ۲۰۱۸ به دنیا آمد.

پسر لی سی یونگ
پسر لی سی یونگ

در فضای مجازی

فعالیت بالای این بازیگر در فضای مجازی بخصوص پلتفرم تیک تاک تاثیر زیادی در شهرت بین‌المللی وی داشته است. او در تیک تاک اغلب با دوستان و خانواده اش ویدیوهای خنده دار می‌سازد و بسیاری از مخاطبان غیر کره ای او را با این ویدیوها می شناسند.

برایتان جالب خواهد بود

در دنیای واقعی همسر جومونگ جذاب تره یا تسو؟ + از عکس ها شگفت زده می شوید!

عکس های جذاب زن داداش موهیول+ قلبت ضعیفه نبین!

جانگ هوا معشوقه گونگ بوک که در واقعیت مسخره می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا