;
سرگرمی

نوجوانی که داره ادای آدم بزرگا رو در میاره در 3 ثانیه شناسایی کن!

آزمون شناسایی نوجوان در بار: در تصویر آزمون شناسایی نوجوان در بار شما صحنه ای از یک بار را مشاهده می کنید که در آن افرادی مشغول نوشیدن لیموناد و رفع خستگی در محیط بار هستند،با این حال یکی از افراد در تصویر یک نوجوان می باشد که حضور وی در این مکان و کارکردنش غیر قانونی می باشد و در صورت فهمیدن مسوولین اداره کار صاحب این مکان جریمه هنگفتی می شود.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید این فرد نوجوان و کم سن و سال را در مدت زمان ۳ ثانیه ای مشخص نمایید، با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید این فرد کم سن را پیدا کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی نوجوان در بار

آزمون-شناسایی-نوجوان-در-بار-5

.

.

.

معماهای تصویری بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت هستند. لذا می توانید آن ها را در زمان های مختلف مورد بررسی قرار دهید. بازی های فکری بهترین تمرین برای ورزش مغز هستند. بر همین اساس است که برخی معتقدند بازی های فکری مغز و ذهن را ورزش داده و به تبع آن توانائی ها و مهارت های شناختی را اتوسعه و بهبود می بخشند. جسم برای سلامتی به ورزش و تحرک نیاز دارد، مغز و ذهن نیز نیازمند تحرک و فعالیت است تا بتواند بهتر عمل کند. بسیاری از بیماری های مربوط به مغز به دلیل کاهش فعالیت های مغز است.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نوجوان در بار

شاید در نگاه اول مردی که روی صندلی نشسته است بخاطر جثه و هیکلی که دارد به عنوان یک نوجوان به نظر برسد ولی باید گفت که وی دارای ریش و سبیل پرپشتی می باشد که نشان دهنده رسیدن وی به سن بلوغ می باشد،نوجوان در تصویر فرد متصدی می باشد که مشغول ریختن نوشیدنی می باشد، وی بلوزی بر تن دارد که علامت سوپرمن بر روی آن حک شده است که این گونه لباس ها دارای علاقه مندان بسیاری در قشر نوجوان می باشد.

آزمون-شناسایی-نوجوان-در-بار-4

آیا آزمون شناسایی نوجوان در بار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا