;
فرهنگ و هنرهنرمندان

لعیا زنگنه در 58 سالگی کنار دخترش انگار هم سن و سال هم هستند!

لعیا زنگنه در 58 سالگی: او متولد 14 مرداد 1344 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر می باشد و یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده است.

استعداد هنری وی توسط امین تارخ در سال ۱۳۷۱ کشف و با هدایت هنری و مشاوره محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون و سینما شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر منسوب به همسر و دخترش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: بازیگر سریال آئینه بعد 40 سال دوبلور و کارگردانی زیبا شده+ عکس و بیوگرافی

این هم جالبه: بازیگران ایرانی با اصالت عرب + عکساشون

ازدواج و همسر لعیا زنگنه

خانم لعیا زنگنه متاهل اسـت و صاحب یک دختر می باشد اما تا امروز اجازه نداده کـه اطلاعاتی از خانواده او در رسانه ها منتشر شود. او درمورد حریم خصوصی زندگی اش بـه شدت حساس می‌باشد.

لعیا زنگنه در 58 سالگی1
در بسیاری از وب سایت ها این تصویر همسر لعیا زنگنه معرفی شده است!

او سالهاست ازدواج کرده و از این زندگی صاحب یک دختر می باشد. جدیدا او عکسی از خودش و دخترش را در فضای مجازی منتشر کرده است که بسیار وایرال شده است.

لعیا زنگنه در 58 سالگی و دخترش
لعیا زنگنه و دخترش

 

این هم جالبه:

شوهرهای سحر دولتشاهی: از خواهر و برادر خارجی تا مادر شناگر! + عکس ها

مهدی باقربیگی بازیگر قصه های مجید بعد 34 سال!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. خداوند حفظشون کنه الهی همیشه شادو سلامت و خوشبخت باشند این خانواده عزیز.از طرف مردم افغانستان مقیم ایران مخصوصا خودم خداوند پشتو پناهتون باشه الهی امین

  2. باعرض سلام واحترام خدمت شماخوانندگان عزیزوهمه بازیگران وهنرمندان بنده شخصا خیلی برای خانومها سحرجعفری جوزانی ونفیسه روشن عزیز متاسفم که به زیبایی بی نظیرخودشان توجه نکردندواینگونه به لطف خداوندمتعال درحق خودشان ظلم کردندوقدرچهره زیباومقبول شان را نداستندوبادست کاری بشری درکارخداوندمداخله نمودندواقعا جای تاسف وتأثرداردوغم انگیزهست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا