;
سرگرمی

در هوش تصویری صاحب قایق تفریحی می توانید به الن کمک کنید تا بفهمد مالک واقعی قایق تفریحی چه کسی می باشد؟

 هوش تصویری صاحب قایق تفریحی؛ در تصویر هوش تصویری صاحب قایق ما زنی به نام الن را مشاهده می کنیم که در بندر گاه در حال قدم زدن می باشد که ناگهان یک قایق تفریحی نظر وی را جلب می کند و از نزدیک می خواهد آن را ببیند تا در صورت پسند این قایق را بخرد، در کنار قایق دو مرد حضور دارند که هر کدام ادعا می کنند صاحب قایق هستند.

شما می توانید به الن کمک کنید تا صاحب واقعی قایق را شناسایی کرده و در مورد قایق اطلاعات لازم را بدست آورد؟

شاید بپسندید: طولانی ترین خواب در جهان: دختری که 9 سال خوابید و کسی دلیلش رو نتونست بفهمه!

تصویر هوش تصویری صاحب قایق تفریحی

هوش تصویری صاحب قایق 1

.

.

.

اینم جالبه: چیستان جالب 55: کدام کلمه در فرهنگ لغت به اشتباه تلفظ شده است؟

بازی های فکری اغلب در فعالیت هایی مانند بهبود حافظه و افزایش زمان واکنش  مغز شما تاثیر گذارند. شما فعال تر می شوید همچنین ظرفیت تفکر شما افزایش می‌ یابد، یعنی تفکر سریع‌تر، همچنین بر توانایی‌های شناختی و سطح تمرکز نیز تأثیر مثبتی دارد. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه استراتژی، برنامه ریزی و انجام کارهای خود را به طور مستقل انجام دهید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری صاحب قایق تفریحی

شاید خیلی از افراد تونسته باشند هوش تصویری صاحب قایق تفریحی را به درستی جواب  دهند که از نظر خیلی افراد دیگر اشتباه می باشد. شما فهمیدید چه کسی صاحب قایق تفریحی می باشد؟

صاحب قایق تفریحی مرد سمت چپی می باشد،به بلوزی که بر روی صندلی روی قایق وجود دارد دقت کنید که رنگش شبیه کتونی و شلواری است که وی پوشیده است تا یک دست آبی پوش شود.

هوش تصویری صاحب قایق 2

آیا هوش تصویری صاحب قایق تفریحی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا