;
سرگرمی

یک فرد تیزبین به راحتی قادره در 5 ثانیه بچه ای را که دارای پدری فضایی می باشد را تشخیص بده!

آزمون شناسایی نوزاد دارای پدر فضایی: در آزمون شناسایی نوزاد دارای پدر فضایی شما تعدادی مادر و فرزند را مشاهده می کنید که برای هواخوری و عوض شدن حال و هوایشان به پارکی آمده اند، سوال بسیار ساده و کوتاه است: موجود فضایی تصویر کیست؟ بر اساس ادعای وب سایت سازنده، این آزمون می تواند برای مدتی کوتاه شما را گیج سازد. چرا که بسیاری از ما عادت کرده ایم که تنها کلیات را مشاهده کرده و جزئیات را رها کنیم.

به واقع این ازمون ها تلاش می کنند با تحریک قوای شناختی شما، شما را متمرکز و دقیق تر کنند. بر این اساس شما می توانید به کمک بازی های فکری به خصوص سوالات تصویری خود را سنجیده و در جهت بهبودی توانائیهای خود تلاش کنید.اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی نوزاد دارای پدر فضایی نگاهی بیندازید و در 5 ثانیه کودکی که دارای پدری فضایی می باشد را شناسایی کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی نوزاد دارای پدر فضایی

آزمون شناسایی نوزاد دارای پدر فضایی 1

.

.

.

 اگر جرات دارید تا مهارت های خود را به چالش بکشید، آزمون شناسایی نوزاد دارای پدر فضایی بهترین گزینه برای این کار است. شما با غلبه بر این سوال تصویری می توانید مطمئن شوید که دارای قدرت تمرکز و دقت عالی هستید و می توانید به راحتی بر هر آزمونی غلبه کنید.بنا بر آنچه گفته شد معماهای تصویری بهترین جایگزین برای روشن کردن و تقویت ذهن ما در حین گشت و گذار در اینترنت است، بنابراین این چالش تصویری بهترین مهارت های شما را در زمان کم و محدود آزمایش می کند.فقط یک نابغه می تواند این بازی فکری را شکست دهد.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نوزاد دارای پدر فضایی

در نگاه اول بسیاری از کاربران کودک سمت راستی را به دلیل زبان درازش به عنوان کسی که دارای پدری فضایی می باشد معرفی کرده بودند ولی به گفته طراح آزمون این دلیل خوبی برای این کار نمی باشد چون برخی از انسان ها دارای زبان بسیار بلندی می باشند، کودک سمت چپی که داخل گهواره می باشد دارای پدر فضایی می باشد به شاخک هایی که وی دارد نگاه کنید تا متوجه این جقیقت شوید.

آزمون شناسایی نوزاد دارای پدر فضایی 2

آیا آزمون شناسایی نوزاد دارای پدر فضایی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا