;
فرهنگ و هنرهنرمندان

معرفی بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو (جومونگ 3) + عکس های جذاب

بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو: جا میونگ گو (به کره‌ای: 자명고)، (به انگلیسی: Ja Myung Go) مجموعه تلویزیونی درام تاریخی محصول سال ۲۰۰۹ است که از شبکه اس‌بی‌اس کره جنوبی پخش شد. بازیگران این مجموعه جونگ ریو-وون، جونگ کیونگ هو و پارک مین یونگ هستند. این مجموعه دنباله‌ای بر افسانه جومونگ و سرزمین بادها است.در این مطلب از سری مطالب در بخش فرهنگ و هنر در مجله اینترنتی گفتنی به معرفی بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو می پردازیم.

این مجموعه داستانی به شاهزاده هودونگ، پسر دائموسین، پادشاه گوگوریو می‌پردازد که برای فتح سرزمین شمالی به نام ناک‌رانگ با این کشور وارد جنگ می‌شود. این مجموعه برای اولین بار در صداوسیمای ایران، از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای نوروز ۱۴۰۳ از شبکه تماشا پخش شد.

این هم جالبه: عمو مهربان و خاله رویا زن و شوهر برنامه کودک بیرون تلویزیون+ عکس های خصوصی

سریال جامیونگ گو

کارگردانی سریال جا میونگ گو را میونگ وو لی در سال ۲۰۰۹ بر عهده داشت. اکنون نیز پس از گذشت ۱۵ سال این سریال دوبله شده و آماده پخش از شبکه تماشا است. در ادامه به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال جا میونگ گو با شما همراه هستیم. مجموعه امپراطور افسانه ها (Ja Myung Go) یا سریال جا میونگ گو (자명고)، که دنباله‌ای برای سریال پرطرفدار جومونگ است.

بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو

در این مجموعه بازیگرانی همچون جونگ ریو وون، لی یونگ یو، جونگ کیونگ هو، یئو جین گو، کانگ سو هان، پارک مین یونگ، جین جی هی، لی می سوک، سونگ هیون آ، کیم سونگ ریونگ، هونگ یو سئوب و مون سونگ کئونگ در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

بازیگر نقش جا میونگ گو؛ جونگ ریو وون

جونگ ریو وون
جونگ ریو وون / بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو

Jung Ryeo Won  یک هنرپیشه کره ای-استرالیایی زیر نظر H& سرگرمی. جونگ ریو وون در سئول به دنیا آمد اما در سال ۱۹۹۲ به همراه خانواده اش به استرالیا مهاجرت کرد. او تابعیت استرالیا را دارد. او با تبعیض روبرو شد که او را مصمم کرد به زبان انگلیسی مسلط شود. در دوران دبیرستان، او با شیوه زندگی استرالیایی سازگار شده بود.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ایالتی مک گرگور، از دانشگاه گریفیث در رشته تجارت بین المللی فارغ التحصیل شد. زمانی که او در دهه ۲۰۰۰ دانشجوی مبادله ای در دانشگاه کره از دانشگاه گریفیث بود، جونگ توسط لی سانگ مین در خیابان های آپگوجونگ کشف شد و در نتیجه زندگی و مسیر شغلی او تغییر کرد.

این هم جالبه: عکس های شیک و باکلاس بانو تِدِه بیرون سریال جومونگ 3 که باورت نمیشه!

جونگ ریو وون
جونگ ریو وون بیرون سریال

جونگ ریو وون به عنوان خواننده در گروه دخترانه چاکرا شروع به کار کرد. پس از انحلال گروه در سال ۲۰۰۶، جونگ ریو وون بر روی بازیگری تمام وقت تمرکز کرد. او در سال ۲۰۰۵ در درام تلویزیونی “نام من کیم سام سون است” به شهرت رسید و در فیلم های “تاریخ یک مرد حقوق بگیر” (۲۰۱۲)، “پادشاه درام ها” (۲۰۱۲)، “تیم برتر پزشکی” (۲۰۱۳) بازی کرد. و “Bubblegum” (2015). Jung Ryeo Won کتابی را با عنوان Ryeowon’s Sketchbook در سال ۲۰۰۷ منتشر کرد و در سال ۲۰۱۴ میزبانی نمایش واقعیت “Art Star Korea” را آغاز کرد. گونگ هیو جین و کوین اوه در اکتبر امسال در ایالات متحده ازدواج خواهند کرد.

این هم جالبه: عکس های تغییرات بازیگران سریال روزی روزگاری بعد 33 سال + بخش دوم

بازیگر نقش شاهزاده هودونگ؛ جو کیونگ هو

جونگ کیونگ هو
جونگ کیونگ هو / بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو

جونگ کیونگ هو بازیگر کره جنوبی تحت مدیریت آلوم است. یونگ پسر جونگ ائول یانگ، کارگردان کهنه کار تلویزیون و همکار مکرر نویسنده کیم سو هیون در درام های تلویزیونی موفقی مانند مرده ناراحتی مادر، زن شوهرم، زندگی زیباست و آرامش بدون فرزند به الیفای نقش پرداخته است. یونگ ائول یانگ در ابتدا مخالف این بود که پسرش بازیگری را دنبال کند، اما یونگ خواسته پدرش را نادیده گرفت و از خانه خانواده نقل مکان کرد. پدر و پسر به مدت سه سال صحبت نکردند.

یونگ آزمون KBS را پشت سر گذاشت و به زودی توسط آژانس استعدادیابی پیشرو SidusHQ قرارداد امضا می‌کند. او همراه با چهار تازه وارد دیگر در همین آژانس، اولین بازیگری خود را در فیلم «۵ ستاره»، یک درام موبایلی که توسط SidusHQ تولید شد و از طریق SK Telecom پخش ‌شد، انجام داد. چند نقش کوچک در KBS  ایفا کرد. اولین شکست بزرگ یونگ در مجموعه ملودرام سال ۲۰۰۴ “من متاسفم، دوستت دارم” بود.

جونگ کیونگ هو
جونگ کیونگ هو بیرون سریال

آژانس های مربوطه آنها در ژانویه ۲۰۱۴ تأیید کردند که یونگ با بازیگر و خواننده چوی سو یانگ از گروه دختران گلرز جنیورشن از اوایل سال ۲۰۱۳ بود. آنها با حضور در یک کلیسا و رفتن به همان دانشگاه با هم آشنا شدند. در سال ۲۰۲۰، یونگ در درام پزشکی پرطرفدار و تحسین شده Hospital Playlist در نقش کیم جون وان، استادیار جراحی قلب قفسه سینه بازی کرد. او در سال ۲۰۲۱ نقش خود را در فصل ۲ تکرار کرد.

این هم جالبه: مریم معترف بازیگر فیلم آپارتمان شماره 13 بعد 34 سال با پسرش در فرانسه!+ عکس و بیوگرافی

بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ؛ پارک مین یانگ

پارک مین یانگ
پارک مین یانگ / بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو

پارک مین یانگ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که  در کمپانی  Hook Entertainment فعالیت می‌کند. در فوریه ۲۰۱۳، او از دانشگاه دونگوک در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد. او در سال ۲۰۰۵ اولین سرگرمی خود را در یک آگهی تبلیغاتی SK Telecom انجام داد.

بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو
پارک مین یانگ بیرون سریال

در سپتامبر ۲۰۲۲، Dispatch گزارش داد که این بازیگر با تاجر ثروتمند کانگ رابطه دارد و همچنین اتهامات مختلفی را علیه او مطرح کرد. در ۱۵ فوریه، Hook Entertainment بیانیه جدید منتشر کرد که در آن توضیح داد که پارک مین یانگ پیشتر در ۱۳ فوریه به عنوان شاهد برای تحقیقات در حال انجام توسط دادستان احضار شد. گزارش شده است که این بازیگر هرگونه دخالت در این وضعیت را رد کرده است.

این هم جالبه: دختر و پسر کره ای خداداد عزیزی+ عکس

بازیگر نقش نوجوانی هودونگ؛ یئو جین گو در سریال جا میونگ گو

بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو 7

یئو جین گو یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک آغاز کرد، به ویژه در درام های تلویزیونی غول، ماه در آغوش خورشید و دلتنگ تو. در سال ۲۰۱۳، او اولین نقش اصلی خود را به عنوان شخصیت اصلی در فیلم اکشن هیجان انگیز Hwa-yi بازی کرد. برنده جوایز درام MBC 2012: بهترین بازیگر کودک برای بازی در فیلم “ماه در آغوش خورشید” و “دلتنگ تو”.

مون سونگ-گون در نقش موهیول پادشاه گوگوریو

بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو 9
مون سونگ-گون / بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو

مون سونگ-گون (کره‌ای: 문성근؛ زادهٔ ۲۸ مه ۱۹۵۳) بازیگر و سیاستمدار اهل کره جنوبی است. او برندهٔ سه جایزهٔ جوایز فیلم اژدهای آبی، دو جایزهٔ جوایز هنری بکسانگ و دو جایزهٔ جوایز هنری فیلم چونسا برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شده‌است. از آثاری که در آنها ایفای نقش کرده‌است می‌توان به امنیت ملی و شبی تنها کنار دریا اشاره کرد.

بازیگران اصلی سریال جامیونگ گو 8
مون سونگ-گون بیرون سریال

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا