;
سرگرمی

اگه تو 7 ثانیه زن حامله ای که یک ابرقهرمان است را شناسایی کنی، آخر نابغه هایی!

آزمون شناسایی زن حامله ابر قهرمان: در تصویرآزمون شناسایی زن حامله ابر قهرمان، شما با یک تصویر جالب از یک پارک مواجه هستید. شما چند زن باردار را می بینید که در پارک می باشند و هر کدام به کاری مشغول می باشد. اگر دقت کنید یک ابرقهرمان در میان این زنان باردار به چشم می خورد . به نظر شما کدامیک از افراد تصویر یک ابرقهرمان است؟ با دقت به تصویر آزمون شناسایی زن حامله ابر قهرمان نگاه کنید. یادتان باشد که فقط 7 ثانیه فرصت دارید.

زمان محدود، پیچیدگی آزمون را برایتان زیادتر می کند. به همین علت تلاش کنید در زمان مشخص شده آزمون شناسایی زن حامله ابر قهرمان را حل کنید. این آزمون نیز ورزش مناسبی برای ذهن و مغز شماست.

 

تصویر آزمون شناسایی زن حامله ابر قهرمان

آزمون شناسایی زن حامله ابر قهرمان 1

.

.

.

 چالشی را که با شما به اشتراک گذاشته ایم می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را درگیر کند. بسیاری از افراد در تلاش اول شکست خوردند.بسیاری از معماهای تصویری بیشتر از آنکه نیازمند منطق و تحلیل باشند، تلاش دارند تا توانائیهای شناختی شما را به صورت عملی محک بزنند. در بسیاری از اوقات ذهن آنقدر گرفتار کلیات شده است که نمی تواند بدیهی ترین چیزها را مشاهده کند. لذا این سوالات تصویری تلاش می کند تا قدرت تمرکز و جزئی نگری را در ما افزایش دهند. با انجام مستمر چنین آزمون هایی متوجه خواهید شد که چه اندازه دقیق تر و جزئی نگرتر شده اید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن حامله ابر قهرمان

بعضی از کاربران زنی که پلاستیک میوه دارد را به عنوان ابر قهرمان معرفی کرده اند و دلیلشان هم گرفتن میوه در هنگام زمبن خوردن می باشد که باید گفت این احتمال برای هر فردی وجود دارد،بعضی نیز زنی که مشغول دمبل زدن می باشد را به عنوان ابرقهرمان معرفی کرده اند و دلیلشان هم زدن دمبل 200 کیلویی توسط وی می باشد ولی باید گفت که وی یک صفر به دمبل ها اضافه نموده تا نشان دهد چقدر قدرتمد است.ابرقهرمان زنی است که بر روی نیمکت نشسته است،وی دارای چشمانی به رنگ صورتی می باشد که یک انسان عادی چنین رنگ چشمی ندارد. وی احتمالا به مانند سوپرمن از سیاره دیگری آمده است.

آزمون شناسایی زن حامله ابر قهرمان 2

آیا آزمون شناسایی زن حامله ابر قهرمان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا