;
سرگرمی

آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها؛ جدیدترین چالش قدرت بینایی

آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها: در این تصویر، یک پنگوئن در میان پلیکان ها پنهان شده است. شما یک نابغه هستید، اگر بتوانید پنگوئن پنهان را در 8 ثانیه یا کمتر تشخیص دهید. اکنون با انجام این چالش تصویری، مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید!

“توهمات نوری” تصاویری هستند که مغز شما را فریب می دهند و توانایی شما را در مشاهده اشیا آزمایش می کنند. کاربران شبکه های اجتماعی همچنین از حل مشکلات توهم نوری به عنوان یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان و تحت تاثیر قرار دادن دوستان و همسالان خود استفاده می کنند. با مجله گفتنی و آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها همراه باشید.

آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها

مطالعات نشان می دهد که تصاویر توهم نوری همچنین مهارت های تمرکز و مشاهده شما را بهبود می بخشد. آیا می خواهید بدانید که مهارت های مشاهده ای شما چقدر خوب است؟ پس اکنون این چالش توهم نوری را امتحان کنید.

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا گروهی از پلیکان ها را نشان می دهد که برای مهمانی لباس پوشیده اند. می بینید که همه پلیکان ها کت پوشیده اند، برخی کلاه، کراوات و همچنین پاپیون دارند، در حالی که برخی ترجیح می دهند از هیچ اکسسوری استفاده نکنند.

تا اینجا همه چیز خوب و بامزه به نظر می رسد، اینطور نیست؟ اما در میان پلیکان ها یک پنگوئن پنهان وجود دارد که در نگاه اول قابل تشخیص نیست. چالش یا آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها پیش روی شما این است که پنگوئن پنهان را در عرض 8 ثانیه یا کمتر پیدا کنید.

خیلی جالبه: اگر این نشونه ها رو داری همه جذبت میشن و تحسینت می کنن!

تصویر کامل آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها

آزمون-شناسایی-پنگوئن-در-میان-پلیکان-ها-1

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها

باید بدانید که آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها و آزمون های مشابه وسیله خوبی برای آزمایش مهارت‌های مشاهده و همچنین هوش شما هستند. اگرچه روش خوبی برای آزمایش هوش شما در نظر گرفته می شود. آیا توانستید پنگوئن را در زمان مشخص شده پیدا کنید؟ اگر نه فرصت دارید در تلاش دوم آن را پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

از دست ندهید: تصاویر کوروش کبیر در باشگاه بدنسازی مدرن

داستان جذاب: حکایت زنان حقه باز که مرد جوجه فروش را لخت کردند!

پاسخ آزمون شناسایی پنگوئن در میان پلیکان ها: ما معتقدیم که برخی از کاربران با مهارت‌های مشاهده خوب ممکن است قبلاً پنگوئن را دیده باشند، در حالی که سایر کاربران همچنان در جستجوی آن هستند. پنگوئن را می‌توان از سمت چپ با پوشش خاکستری در ردیف دوم از بالا دید. واقعا دیدن این پنگوئن نیاز به چشمان تیزبین داشت.

آزمون-شناسایی-پنگوئن-در-میان-پلیکان-ها-3

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید برایتان جالب باشد

با پیدا کردن تعداد مثلث هایی که این شش ضلعی را تشکیل می دهند، مهارت های هوشی خود را آزمایش کنید!

بخوانید: داستان واقعی شکست شاه عباس صفوی از موش ها!

تست چالشی: می تونی در 5 ثانیه اشتباه تصویری سرقت از بانک رو تشخیص بدی؟

کیف پول زوج عاشق کجاست؟ کمک کن آبروی مرغ عشقا نره!

داستان پادشاه و خواستگاری از دخترش که اشتباهی عاشق او شد+ قسمت دوم

داستان شاهزاده مشرق زمین و پرنسس مغرب زمین

زن خلبان کدومه؟ حواستون باشه یکی از خانم خوشگلا رباته!

ضریب هوشی خود را تست کنید و عدد گم شده را در 12 ثانیه پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا