;
سرگرمی

روباه پنهان شده در تصویر را فقط در 7 ثانیه پیدا کنید!

تست بینایی روباه مخفی: برای چالش امروز، کاربران می گویند که سطح پیچیدگی از حد مجاز فراتر رفته و حتی با ذره بین نمی توان راه حل را پیدا کرد. فقط خردمندترین افراد موفق به حل آن می شوند.

وب سایت گفتنی هر روز انواع تست هوش تصویری، معمای تصویری و تست بینایی را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد و شما می توانید با دیدن آن ها خودتان را محک بزنید.

 

این آزمون از پیچیدگی و دشواری بالایی برخوردار است. حیوان وحشی در طبیعت استتار شده است، آیا حاضرید به دنبال آن بگردید؟ پس بهتر است به عکس زیر با دقت نگاهی بیندازید.

 

تست بینایی روباه مخفی: روباه کجاست؟

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

تست بینایی روباه مخفی

تست هوش عجیب سخت : خطای تصویری مشکوک که فقط دو درصد افراد می فهمن! چی عجیبه؟!

.

.

.

.

آیا توانستید حل کنید؟ اگر نه نگران نباشید ما پاسخ را در انتهای صفحه قرار داده ایم

.

.

.

پاسخ تست بینایی روباه مخفی

همچنین بخوانید: تست هوش چندراهی برق:چند گوشی را می شود همزمان شارژ کرد؟؟

هر کس به اینجا رسیده است یعنی نتوانسته روباه استتار شده را پیدا کند. خوب، شکل حیوان وحشی را می توان با جزئیات در میان شاخه های درخت دید. او وارونه است و می توان دم، پاها و پوزه اش را به وضوح و دقیق مشخص کرد.

پاسخ تست بینایی روباه مخفی

تست بینایی روباه مخفی: در طول همه گیری، اینترنت کارکرد مدرسه، اداره، پارک و کارگاه آموزشی را انجام داد. شبکه های اجتماعی نه تنها منبع سرگرمی بودند، بلکه محتوای سرگرم کننده و اوقات فراغت نیز فعال باقی ماندند.

نمرات خوب آزمون به میزان زمانی که برای حل چالش ها سرمایه گذاری می کنید بستگی دارد. افرادی هستند که به طور طبیعی از ناشناخته ها لذت می برند، از انجام کارهای جدید لذت می برند، و عاشق غلبه بر موانع هستند. برای همه کسانی که این موهبت را ندارند، بهترین جایگزین این است که سعی کنند کارهایی را انجام دهند که کمی خارج از محدوده آسایش آنها باشد و عادت به کار کردن تحت فشار و همیشه آزمایش کردن خود را ایجاد کند.

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

 

لینک های مرتبط:

سوال هوش اتاق با ارزش چطور حل می شود؟

عکس اعترافات درونی مردم که سوژه عکاس مشهور شد: کمک!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا