;
سرگرمی

5 ثانیه فرصت داری سگی که با بقیه فرق داره رو پیدا کنی!!!

چالش بصری امروز بسیار متفاوت است. به عکس با دقت نگاه کنید و سعی کنید سگ متفاوت را پیدا کنید. شما بایستی در کوتاه ترین زمان ممکن بر این چالش بصری غلبه کنید. اگر بتوانید در کمتر از 3 ثانیه این کار را انجام دهید رکورد محسوب می شود. امروز در بخش سرگرمی مجله گفتنی با چالش بینایی در خدمت شما خواهیم بود. خودتان را محک بزنید.

حتمن ببین: تست هوش ریاضی دنباله اعداد؛ به نظر شما در این تست هوش چه عددی باید قرار بگیرد؟

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

این تست رو هم ببین عالیه: این مرد خوش شانس چجوری در رفته و زنده مونده؟

تصویر چالش بصری

چالش بصری

شاید جالب باشد: کسانی که 12 حیوان را در این تصویر پیدا می کنند هرگز نمی توانند گول بخورند!

یک سگ متفاوت از بقیه وجود دارد که باید در کمتراز 5 ثانیه آن را پیدا کنید.

در این چالش بینایی چه باید کرد ؟ آسان است. به تصویر زیر با دقت نگاه کنید و از سرگیجه و سردرگمی تعداد زیاد سگ ها برای یافتن هدف خودداری کنید. در اینجا شما باید سگی که متفاوت است را پیدا کنید.آیا محدودیت زمانی دارید؟ زمان مشخصی برای یافتن آن وجود ندارد، اما تنها چالش این است که شما باید این کار را در اسرع وقت انجام دهید. کمتر از 3 ثانیه رکورد محسوب می شود.

چه توصیه ای به شما می کنیم؟ این نوع آزمایش نیاز به دید بسیار واضح برای چند ثانیه دارد. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم هر چیزی را که حواس تان را پرت می کند کنار بگذارید و برای یافتن جزئیات به هر شکل با دقت نگاه کنید.

همچنین ببینید: آزمون نجات از سه در؛به نظر شما کدام درب خطر کم تری دارد و میتوان از آن جان سالم به در برد؟

برای دیدن پاسخ چالش بصری به پایین صفحه بروید:

.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی فرد تنها؛ اگه گفتی مرد در تصویر تنها زندگی میکنه یا نه؟

.

.

.

.

بخوانید: بینوا ترین و افسانه ای ترین حیواناتی که منقرض شده اند!

پاسخ چالش بصری

پاسخ چالش بصری

اگر نتوانستید در زمان تعیین شده آن را پیدا کنید، احساس بدی نداشته باشید. این یک بازی است. هم می توانید برنده شوید و هم ببازید.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

پیشنهاد می شود: تست تفاوت تصویری دخترک بازیگوش،اگر چشمان تیزی داری تفاوتها را در مدت 15 ثانیه پیدا کن؟

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

این چالش رو هم امتحان کن: ” تست شخصیت+از نظر بقیه سخن گوی خوبی هستید؟”

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

شخصیت شناسی چهره+ ویژگی های ظاهری درباره شما چه می گوید؟

تست شخصیت: اولین چیزی که در تصویر می بینید می تواند شخصیت شما را آشکار کند

داستان روباه و خروس؛حکایتی از مرزبان نامه

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. خون اشام در اینه تصویر ندارد و درب ظرف غذا تصویر گارسون را منعکس نکرده پس او ومپایر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا