;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سریال کره‌ای افتخار با بازی سونگ هه کیو در جهان غوغا به پا کرده!

سریال کره‌ای افتخار با پیشی گرفتن از سریال‌های هالیوودی You و Luther: The Fallen Sun تبدیل به پر بازدیدترین سریال هفته در شبکه پخش خانگی نتفلیکس شده است. با انتشار بخش دوم سریال کره‌ای پرطرفدار «The Glory» که توسط شبکه پخش خانگی نتفلیکس منتشر می‌شود به پربیننده‌ترین سریال این هفته تبدیل شده است.

سریال کره‌ای افتخار 2022 با بازی سونگ هه کیو، یک درام انتقام جویانه و بی‌رحمانه است که نشان می‌دهد در بعضی اتفاقات، جایی برای رستگاری، بخشش یا صلح وجود ندارد! با فرهنگ و هنر گفتنی همراه باشید.

ببینید: مونبین خواننده کره ای خودکشی کرد!

داستان سریال کره‌ای افتخار 2022

داستان سریال کره‌ای افتخار 2022 The Glory ماجراهای یک دانش‌آموز جوان به نام مون دونگ اون (با بازی سونگ هه کیو) را به تصویر می‌کشد که پس از قلدری شدید مجبور به ترک تحصیل می‌شود.

بعدها، در حالی که هم‌کلاسی‌های قلدرش زندگی شاد و راحتی دارند، او پس از سال‌ها برنامه‌ریزی پیچیده، به عنوان معلم مدرسه فرزند 8 ساله پارک یون جین (با بازی لیم جی یون)، اصلی‌ترین زورگوی دوران جوانی‌اش، باز می‌گردد. او آهسته و بدون هیچ عجله‌ای، طبق یک نقشه که سال‌ها فقط بخاطر عملی کردن آن زنده مانده است، زندگی تک تک افرادی که در دوران مدرسه همه چیز را برای او مثل جهنم کرده بودند، تبدیل به جهنمی ترسناک‌تر خواهد کرد.

جالبه: آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

بیوگرافی سونگ هه کیو در سریال کره‌ای افتخار

سونگ هه کیو متولد 22 نوامبر 1981 است. این بازیگر پیش از بازی در سریال کره ای گلوری ۲۰۲۲ ، در آثار دیگری مانند سریال “Now, We Are Breaking Up 2022” در کنار جانگ کی یونگ، سریال “Encounter 2019” در کنار پارک بو گوم و سریال “Descendants of the Sun 2016” در کنار سونگ جونگ کی همسر سابق خود حضور داشته است.

بر اساس آخرین لیست هفتگی منتشر شده توسط شبکه نتفلیکس سریال «افتخار» پربازدیدترین سریال این شبکه است.این لیست به صورت هفتگی از 10 سریال و فیلم برتر هفته منتشر می‌شود. سریال کره‌ای «افتخار» از تاریخ 6 تا 12 مارچ پر بازدید ترین سریال این شبکه بوده است.

این مجموعه بیش از 124 میلیون ساعت تماشا داشته است و در جدول 10 فیلم برتر در 79 کشور متفاوت قرار گرفته است. نیمه اول این سریال در ماه دسامبر سال 2022 منتشر شده است. این در حالی است که نیمه دوم آن به تازگی در تاریخ 10 مارچ 2023 منتشر شده است. تعداد تماشاگران، این سریال را به پربازدیدترین سریال تلوزیونی در جدول 10 فیلم و سریال برتر انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان تبدیل کرده است.

سریال کره‌ای افتخار به راحتی از دیگر سریال‌ها مانند You با 75 میلیون تماشاگر، مستند سریالی MH370: The Plane That Disappeared با 60 میلیون تماشاگر و فصل دوم سریال اسپانیایی Wrong Side of the Tracks با 39 میلیون تماشاگر پیشی گرفته است.

شاید برایتان جالب باشد:

امبر هرد بعد از شکست دادگاه مهاجرت کرد! او هالیوود را ترک خواهد کرد!

الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی، مدل های ایرانی معروف در اینستاگرام!

هری پاتر(دنیل ردکلیف) پدر شد!

قوانین خاص در خانواده کارداشیان ها که تعجب می کنید!

مقایسه زیبایی جاری های هالیوودی: پریانکا سرتره یا جاری هاش؟

آهنگ جدید جیمین از گروه بی تی اس منشوری اعلام شد!

بیلی آیلیش خواننده معروف گفته همیشه دخترای خوشگل با پسرای زشت قرار میذارن! خانم ها تایید می کنید یا تکذیب؟

ریتیک روشن(هرتیک) و نامزدش صبا آزاد که هر دو بیبی فیس هستند!

جی هوپ دومین عضو گروه بی تی اس با موهای کوتاه به سربازی اجباری رفت!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا